Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 11:32 28.06.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Размисли за моето АГУ  
Авторнж (Нерегистриран)
Публикувано29.06.05 19:57



Сега се връщам от сервиза. Там за съжаление не можаха да решът проблема врътвайки нещо.... Сега искат да им я оставя да я гледат по-дълго време.
Та в общи линии проблема ми е, че колата не върви когато е загряла и колкото по-загряла е толкова по лошо е положението. Майстора твърди, че не може да има разлика между топло и студено.
Така и моите мисли Почнах да се чудя дали не са забравили да ми сложат емулатор. Доколкото знам компютъра не чете датчици докато колата не загрее мисля че чакаше 70 градуса. Та като се включи компа да се ошашква от показанията на сондата. Но пък другата мисъл е че 70-градуса се достигат бързо а ефекто при мен се получава като позагрее добре. Т.е. да се бърка изпарителя от температурата и като отвори термостата големия кръг и се загрее антифриза и там т.е. се нагрее и водата влизаща в изпарителя. Всъшност незнам на кой кръг е вързан тоя изпарител.
Дали едното от двете ми предположения е вярно или проблема може да е някъде съвсем другаде?
Колата е Ескорт 1,6 зетек а газовата е Ловато сложено преди 600 километра.



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: нж]  
Авторimitev (Нерегистриран)
Публикувано29.06.05 23:15



обикновено това е свързано с природада на изпарителя - топъл и студен пуска различно количество газ.

Трябва да ти я настроят гореща...



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: imitev]  
Авторнж (Нерегистриран)
Публикувано29.06.05 23:52



Eми той гореща я настрои. Даже не ми повярва след теста че не върви. Качи се да пробва и след 5 метра каза докарай я по-рано а не в 6 вечерта явно очаква да има голяма борба...



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: нж]  
Автор PRR (Stranen)
Публикувано30.06.05 10:31



Ne si samo ti s toia problem! I az se oplakwam ot sashtoto . Kato e goreshto ne warwi Ne e ot nastrojkite na AGU-to. I na benzin e sashtoto. Sutrin dokato e studeno warwi dobre. Po obed w vegite bramchi i ne warwi I na benzin i na gaz.....
Mnenia po waprosa mnogo. IMitev kazwa smesta, az imam podozrenia che pri goresht wazduh prosto kisloroda e po-malko i saotwetno moshnostta i t.n. Koj kriw, koj praw ne znam no si go ima kato problem.....
Az lichno se primirih i si ia karam taka....
Uspeh!



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: PRR]  
АвторGlupi (Нерегистриран)
Публикувано30.06.05 15:16



I az imam chuvstvoto che moeto Tipo e po pargavo kogato oshte ne e zagrialo..
zagree li i kolata stava po tromava.
Stava vapros za rabota na benzin...

Kофти работа..



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: Glupi]  
Авторsexn (Нерегистриран)
Публикувано06.07.05 23:08



пак казвам неразбирам кои знае колко но съм чел и чувал че подобен проблем се появява от катализатора иначе не виждам никва логика



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: sexn]  
Автор vanev (познат)
Публикувано07.07.05 08:12



здравейте!! и моята МАЗДА 323/ без катализатор/ го има същия проблем и ве4е 3 год. никой не ми каза как да и въздействам 4е да въври добре и загряла! Та с интерес ще следя развитието на темата!!! Късмет на всички!!!



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: vanev]  
Автор NlKJAMa ()
Публикувано07.07.05 09:57



На моите газаджии им избягал човека на газанализа....
Та за момента само наблюдавам и събирам впечатления.
В общи линии изводите ми до тук са че проблема е от нагряването на въздуха който се засмуква за работатат на двигателя. Хладните дни се отразиха много добре. Планирам по-дълго пътуване та ще придобия по-широки впечатления.

SW Explorer


Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: NlKJAMa]  
Авторrsv. (Нерегистриран)
Публикувано07.07.05 17:58



Просто този проблем го имат бензиновите коли- аз имам р19 с карбуратор и докато двигатела не загрее до нармалната температура като го настъпя и се чувства как има ряз oт-100-110 на 5та , а като позагрее и вече става една народна песен....



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: rsv.]  
Авторgonzo (Нерегистриран)
Публикувано07.07.05 18:55



Защо не опиташ да откачиш маркуча, или тръбата преди въздушния филтър.



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: нж]  
Автормитю (Нерегистриран)
Публикувано07.07.05 19:08



На един познат колата правеше същия номер като загрееше не щеше да върви на газ,но не щеше и да пали.Охладихме изпарителя със студена вода и запали.Смени мембраните на изпарителя и колата се оправи.Явно при загряване на изпарителя мембраните губят своята еластичност и се намаля притока на газ и пада мощността на двигателя.Мое мнение.



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: митю]  
Автор NlKJAMa ()
Публикувано07.07.05 19:24



E да де но изпарителя и мембраните съответно са чисто нови.
Най-силно се усеща като спра на светофар със силно загряла кола и като поседя така не мога да тръгна. Забива муцуната :(
Иначе ми е разкачен въздухозаборника да не прави налягане от скороста. Мисля да взема една от онези тръби за абсорбаторите и да търся място по-далеч от двигателя за засмукване на въздух.

SW Explorer


Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: NlKJAMa]  
Автормитю (Нерегистриран)
Публикувано07.07.05 20:37



Изказах мнение как стоеше въпроса при нас.При теб ситуацията е друга и трябва да търсиш причините.Не ти знам АГУ,но както казваш че когато двигателя е топъл не пали,пробвал ли си го да запали с допълнително подаване на газ,някои АГУ имат такъв бутон.Пробвай двигателя да взема по "охладен"въздух,тогава цилиндрите създават по голям вакум и се подобрява пълненето им.



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: нж]  
Авторcaшo (Нерегистриран)
Публикувано08.07.05 03:13



Здравей те, по принцип варвенето при студения ДВ се дьлжи на линейното разширение на метала, когато е студен мотора луфтовете са по малки и пльтноста в горивната камера е по голяма . За газта преди години и за ходех по разни псевдо газаджии за помощ но сано си давах пари на вятара ,отдавна тези проблеми ги решавам сам ,опитатаи да намалиш притока на въздух преди филтъра ,аз слагам пластмасова чаша на която изрязвам дъното не цялото а малко повече от половината ия застопорявам в въздуховода преди карборатора. после до разширявам дъното на чашата , така правя дросел и обогатявам горивната смес, е моге да проявиш малко фантазия ако не става с чаша въпроса е да намалив притока на въздух . Е това от мен успех!.



Тема OKI, но нема ли да се вдигне разхода????нови [re: caшo]  
Автор vanev (познат)
Публикувано08.07.05 08:22



Това за 4а6ата съм го чувал, но специално при мен пали без проблем само при загрела си намалева варвенето колата?!!



Тема Re: OKI, но нема ли да се вдигне разхода????нови [re: vanev]  
Авторcaшo (Нерегистриран)
Публикувано08.07.05 18:20



Ами като не варви не я ли натискаш повече ? , работата е там че трябва да е хомогенна горивната смес , така ще гори колкото и даваш !,
и ще върви OK.



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: митю]  
Автор PRR (Stranen)
Публикувано09.07.05 11:11



Пробвай двигателя да взема по "охладен"въздух,тогава цилиндрите създават по голям вакум и се подобрява пълненето им. - Kaw e toia dwigatel deto raboti s wakuum!?!?!?!? Ohladenia wazduh sadarva poweche kislorod i saotwetno se sazdawa efekta na po-goliam cilindur (obem)!



Тема Towa s katalizatora...нови [re: sexn]  
Автор PRR (Stranen)
Публикувано09.07.05 11:13



NE RABOTI! Prowereno



Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: митю]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано09.07.05 14:00



Направо ме разби :)

Като се загрее гумата става по-мека!




Тема Re: Размисли за моето АГУнови [re: gonzo]  
АвторNick (Нерегистриран)
Публикувано13.07.05 08:55



Вътре във въздушния филтър има клапа. Като е студен двигателя взема горещ въздух от колекторните тръби. Като загрее - от страничния въздухозаборник. Да не би тази клапа да ти играе номера. При мен беше измъкнат единия болт и така си дранкаше в пласмасовата кутия. Ако при тебе има нещо такова може клапата да запушва и отпушва когато си иска. Успех




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.