|
Тема
|
пак аз.....
|
|
Автор |
Cлaв (справедлив) |
Публикувано | 13.06.05 18:01 |
|
Привет пак,
Известно време тук ще Ви питам по някой и друг въпрос, но няма как.
Нов съм в клуба.. а и бутилката е от съвсем скоро, така че има въпроси, които следват определен ред.
1. Защо с една газ двигателят работи при 800 оборота, при друг с 1000?
2. Защо като взимам завой с почти пълна бутилка, колата се опитва да изгасне? Нищо не разбирам...
3. За Хюндай Пони 1.5 карбуратор разход на дълъг път от около 8-9 литра и 11-12 в града нормално ли е? Или трябва да ходя при тия, които са ми слагали бутилката и да се оплаквам? 
| |
|
Само бутилката ли ти е нова?
Разхода ми се струва малко висок!
Как ти е поставен изпарителя от гледна точка на движението и от гледна точка на охладителна (затоплителна в случая) система?
АЗО
| |
|
Всичко е ново......
и аз си мисля, че е висок разходът, но нищо повече не мога да ти кажа за изпаритеря и как е поставен 
| |
Тема
|
Re: пак аз.....
[re: Cлaв]
|
|
Автор | koko (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.06.05 15:01 |
|
Е, не си ли го виждал поне изпарителя, дали е надлъжно или напречно на посоката на движение сложен (трябва да е надлъжно)?
Иначе за различната газ - ами така е - идва от различни места, с различно качество, различно съотношение пропан/бутан. Номерът е да си харесаш някоя газостанция и само там да зареждаш. Но при смяна на сезоните когато се променя съотношението пропан/бутан винаги има период в който попадаш на различни смески.
| |
Тема
|
Re: пак аз.....
[re: koko]
|
|
Автор |
Cлaв (справедлив) |
Публикувано | 14.06.05 17:29 |
|
...... значи не съм разбрал правилно въпроса
надлъжно е сложен по посока на движението.. защо? това важно ли е?
| |
Тема
|
Re: пак аз.....
[re: Cлaв]
|
|
Автор | koko (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.06.05 19:22 |
|
Значи е добре сложен. Понякога за по-лесно ги слагат напречно, но в такъв случай при рязко спиране или тръгване, от инерцията си мембраната се помества напред/назад което променя подаването на газ (пуска за кратко повече или по-малко от нужното).
Обикновено се усеща при по-рязко спиране при изключена от скорост кола - гасне.
При теб може би се получава нещо подобно при много рязко завиване, заради странично действащите инерционни сили. Освен да опиташ да обогатиш/обедниш леко сместа на празен ход, може да изчезне проблема.
| |
Тема
|
Re: пак аз.....
[re: koko]
|
|
Автор |
Cлaв (справедлив) |
Публикувано | 17.06.05 13:58 |
|
Полезна информация. Благодаря ти.
Полека-полека и ще влезна в час с газовите уредби.
В крайна сметка обаче се разбра защо ми дава 13 литра разход на дълъг път колата. Оня маркуч, който после се разклонява на два има някаква врътка, която незнайно защо е била развита. В следствие на това, колата ми се е "задавяла" в истинския смисъл.. а от там и високият разход.
Днес бях до София. С 20 литра изминах 250 км, т.е. заредих на ОМВ, която е преди Пазарджик.. и имах още гориво поне за 20 км. Мисля, че разходът е много добър.. поне за мен. Средно идва 6 лева на 100 км 
| |
|
8л/100км е доста поносим разход смятам и аз. или малко по-малко, но това няма значение все пак са +/- 20стотинки 
| |
|
|
|
|