Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:44 19.07.25 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Тема акомулатор? свещи?нови  
Автортoшo (Нерегистриран)
Публикувано28.05.05 08:18



Здравейте, за газ необходим ли е по мощен акомулатор, свещите и филтрите трябва ли да се сменят по често?



Тема откъде-накъде?нови [re: тoшo]  
Авторицo (Нерегистриран)
Публикувано28.05.05 19:59



Само горивния филтър трябва да се смена по-честичко.
Уж има специални свещи за газ ама едва ли има полза от тях, а и не са по-скъпи.



Тема Re: откъде-накъде? [re: ицo]  
Автор Golfiera (опознаващ)
Публикувано28.05.05 23:57



Малка поправкаВъздушния филтър се нуждае от по-честа смяна

Газ до Ламарината и не мъчи Машината


Тема лично аз не виждам смисълнови [re: Golfiera]  
Авторицo (Нерегистриран)
Публикувано29.05.05 20:17



Аз миналата седмица смених четвърто масло и този път смених и въздушния филтър на 40000 километра. След смяната не намирам разлика в нищо, въпреки че често карам по черни и прашни пътища. Знам че ще ме наречете мърляч, не се обиждам може и така да е, ама аз наистина не виждам какво помага честата смяна на филтъра. Стария си беше здрав и едва ли пропуска прашинки към двигателя, а ако е "затлачен" това едва ли е толкова лошо, става по-"спортен" филтъра. Така че според мене не се престаравай много, няма смисъл.
А иначе математически сметнато колко по-често трябва да се сменя въздушния филтър - за изгаряне на 1 литър бензин са нужни 14 кубика въздух май бяха, а за 1 литър пропан-бутан 15 кубика. И ако разхода ти на газ грубо е с 20% по-висок това прави че тябва да сменяш филтъра максимум 25% по-често, а не както правят някои 2 пъти по-често. Не че пречи да го сменяш и 5 пъти по-често ама и не помага.



Тема Re: лично аз не виждам смисълнови [re: ицo]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано29.05.05 20:26



Тука си в неведение и грешка - колкото е по-запушен филтъра, толкова е по-тромава колата при по-високи обороти... И заради това "спортните" конусовидни филтри имат по-голяма филтрираща повърхност - за да създават по-малко съпротивление на въздуха.

Но пък това е по-лошо за газта - тя зависи силно от разреждането след филтъра... Та или си сменяш филтъра по-често без да въртиш изпарителя, или си въртиш изпарителя и сменяш филтъра по-рядко (като мен на 20 000)...

А за сметките за по-честата смяна при газта - направо ме разби Въздуха минаващ през филтъра при каране с 2500 оборота е еднакъв независимо от горивото... Коригира се горивото спрямо въздуха...




Тема Re: лично аз не виждам смисълнови [re: imitev]  
Автор PRlNCE ZANDOR (vodoun)
Публикувано30.05.05 19:21



Сори пич обаче аз като го сменя на 3000 километра и усещам положителна разлика а ти ми говориш за 40000.

АЗО


Тема Re: лично аз не виждам смисълнови [re: PRlNCE ZANDOR]  
Авторkoko (Нерегистриран)
Публикувано30.05.05 19:45



Може да има ламбда контрол човека. Тогава наистина може да не се усеща много...




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.