|
Тема
|
Инжекцион- АГУ
|
|
Автор | Цeцo (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.04.05 09:37 |
|
Имам РЕНО 21 - 1728 кубика ,1991 год. , пълна инжекция
Въпроса ми е: Възможно ли е да се сложи АГУ на Реното и ако е възможно ,какви са особеностити при пълния инжектор и най-вече при Реното.......каква е ориентировъчната цена ..............и въобще всякаква информация която може да ми дадете ще ми е полезна.
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО ЩЕ МИ ОТГОВОРЯТ
| |
Тема
|
Re: Инжекцион- АГУ
[re: Цeцo]
|
|
Автор | Vitesse (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.04.05 23:36 |
|
Няма проблем с газовата.Предполагам,че дюзите са 15-омови,така че нямаш нужда от емулатор за дюзи,само реле за прекъсване.За ламбда симулатор-доколкото знам трябва да сложиш-40-50 лв е. Другото е стандартно.
Иначе съм карал 21-ца без симулатор на л.сондата,ама дали е добре-не съм сигурен.
| |
|
И аз имам един въпрос
Вчера си сложих газова уредба, но още не съм я вързал електрически, защото имам няколко неясноти Основният ми проблем е, че не знам как да прекъсна дюзите. Първоначално си мислех, че имат някъде обща маса, обаче се оказа, че съм грешил. Между клемите на кабелчетата към всяка дюза ми излиза съпротивление 8,3 Ома. Инжекционът ми е Bosch, но не знам каква е схемата на впръскване (дали и 4-те дюзи отварят и затварят едновременно или всяка дюза отваря малко преди съответния смукателен клапан). Колата е Volvo 940 2316ссm 96kW 1991г. Ако някой може да ми каже, как да ги прекъсна само с едно реле, ще съм му благодарен
| |
Тема
|
Re: Инжекцион- АГУ
[re: Moxy_78O]
|
|
Автор | cento (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.04.05 12:17 |
|
moga da ti napravja el. instalaziata.obadi se na 0888335372
| |
Тема
|
Re: Инжекцион- АГУ
[re: cento]
|
|
Автор |
Moxy_78O (Попай моряка) |
Публикувано | 25.04.05 22:57 |
|
Ми аз вече си я направих сам и без да се обиждаш - не мисля, че ти щеше да ми я направиш по-добре и то не защото твърдя, че ги разбирам много жичкаджийските работи, просто нямаше да мога да ти обясня какво точно искам Аз даже си направих управлението така, че когато съм на газ, бензиномерът ми показва не колко бензин има в резервоара, а колко газ има в бутилката
| |
|
Това за бензиномера да показва газта ми се иска и на мен. Казвай къде да те намеря за да направим и моя.
| |
Тема
|
Re: Инжекцион- АГУ
[re: Moxy_78O]
|
|
Автор |
cento (непознат
) |
Публикувано | 27.04.05 19:28 |
|
Дюзите рафотят едновременнол.Eл. блок ги управлява с (-) така че внимавай. Трябва да прекъснеш и помпата
| |
Тема
|
Re: Инжекцион- АГУ
[re: cento]
|
|
Автор |
Moxy_78O (Попай моряка) |
Публикувано | 28.04.05 00:54 |
|
ДА, това за дюзите и аз го установих, но след 1 час ровичкане из всякакви видове кабеляци и упорито мерене с мултицета А помпата не само, че съм я прекъснал, ами използвам нейното управление за захранване на клапана на изпарителя, за да ми работи само 2 сек. на контакт, когато двигателят не работи - стана перфектно, защото сега, дори да стои по дълго време на контакт, няма да има събиране на газ във въздуховода и в дебитомера. А колата си върви все едно е на бензин. Сега вече смело мога да кажа, че малко хора могат да сложат газова уредба на Волво 940 2,3и по-добре от мен Вярно, че се мотах 1 седмица с тази газова, ама сега поне си я направих ногу готину и научих всички тънкости. Най-много се радвам, че по купето не съм пробил нито една единствена дупа, като се изключи кръгчето, което изрязах в пластмасовата част на бронята, за да си монтирам там пълначката
А колкото до уреда за ниво - ХЮРСТ, честно казано не бих се наел да ти го правя, по няколко причини: Първо - все още се оригвам на кабели, а аз съм доволно посредствен жичкаджия - познанията ми не се разпростират много по-далеч от закона на Ом и Второ - в момента нямам ама никакво свободно време Но с удоволствие мога да ти обясня как да си го направиш сам:
Значи най-важното е сондата в бутилката ти да има потенциометър за нивото. Първото, което трябва да направиш е да изравниш потенциалите на потенциометъра в сондата и този в резервоара за бензин, за да може поне при празна бутилка уредът да ти показва верни стойности. Това става, като навържеш последователно или паралелно към потенциометъра за газ съпротивления със необходимите стойности, в зависимост от това, дали искаш да увеличиш или да намалиш "крайния резултат". След това ти трябва едно най-обикновено реле с нормално затворен и нормално отворен контакт, в което прехвърляш сигналите от потенциометрите за газ и бензин, в зависимост от това, на какво гориво ти работи колата в момента. Управлението на релето трябва да идва от ключето газ/бензин, ако при теб това ключе е автоматично - тогава не знам как да вземеш този сигнал - нямам представа как работят автоматичните ключета, абе най-добре използвай плюса, който управлява газовия клапан, тогава няма да имаш ядове с ровичкане по ключето. Успех
| |
|
|
|
|