|
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Тема
|
Налягане 1-ва степен
|
|
| Автор | Vitesse (Нерегистриран) |
| Публикувано | 17.01.05 00:13 |
|
|
Имам въпрос към познавачите на изпарител Lovato Electronic- каква е стойността на налягането в първата степен на този тип изпарители. В моя случай е монтиран на Ford Mondeo 1.8 16v с ламбда-контрол. Разхода в един момент се покачи доста:14-15 литра на 100 с 110км/ч. Тествах тук-там системата и установих че е активна само при вграждане на ръчен дозатор(доста завинтен,разбира се) ,но не във всички товарни и оборотни режими.Без него сместа е богата(следя ламбда напрежението).Отварял съм изпарителя,но не съм забелязвал нищо конкретно,нито е имало промяна.Електрониката съм я проверил доколкото мога-всичко е ОК. Ще се радвам ако някой даде мнение по въпроса,най-вече за налягането. Нов съм в този форум,но виждам че има знаещи хора тук. Благодаря предварително!
| |
|
|
|
Не претендирам за точност , но мисля че първата степен има за цел да свали високото налягане до атмосферното , за да може газта да се всмуква през съответния смесител , а не да се впръсква.
Обаче...
Системата е някакъв механичен редуцир с някакви производствени толеранси.
Подвижността (еластичността) на мембраната на редуцира е променлива величина в зависимост от температурата , пробега и т.н.
Високото налягане преди редуцира е най-големия хикс.
Завчера като зареждах от лукойл при откачането на пистолета направо засмърдя на кисело зеле и минах 176 км с 22л , един друг път пък въобще не можаха да започнат пълнене-клапана на бутилката не се отвори-толкова високо им беше налягането и т.н.
Така че дерзай.
За много години...
| |
|
Тема
|
Re: Налягане 1-ва степен
[re: eдин Пeтъp]
|
|
| Автор | Vitesse (Нерегистриран) |
| Публикувано | 18.01.05 00:10 |
|
|
За едно не съм съгласен-че първата степен редуцира налягането до атмосферно.Това налягане определено е по-високо. А за останалото-така е.Еластичността на мембраните е много важна,най-вече за неустановените режими на работа на двигателя(особено ускорението-ха-ха). Колкото до газстанциите в БГ-мисля че всички сме патили от количествата и качествата на газта.
За повишения разход съм сигурен че е от газовата уредба. Всичко друго(запалване,компресия и т.н.) е перфектно. Но ламбда-датчика показва доста богата смес на газ.При бензин- 0,2 до 0,8 волта с честота 2-3 херца.Смятам че е добре. Е,дано някой се включи тук.
| |
|
Тема
|
Re: Налягане 1-ва степен
[re: Vitesse]
|
|
| Автор | sas (Нерегистриран) |
| Публикувано | 19.01.05 17:11 |
|
|
Nalqganeto na I stepen na tozi model LOVATO e 0.8-0.85 bar.Uspeh1
| |
|
Тема
|
Re: Налягане 1-ва степен
[re: sas]
|
|
| Автор | Vitesse (Нерегистриран) |
| Публикувано | 19.01.05 20:27 |
|
|
Thank you.
| |
|
|
|
Имаме сервиз за газови уредби и твоя проблем е много разпространен.Налягането на чисто новите изпарители е 0.42bar.,регулира се с височината на клапанчето-"по-дебело"=по-ниско налягане и обратно.Но дори и чисто нов изпарител понякога не работи добре,заради повреда в "ланда-контрола" най-често от пароструйка .Моя съвет е да я махнеш,но внимавай при настроиката,че много лошо "ГЪРМИТЕ",ЗАШТОТО НЕ ДОСТИГА ГАЗ ПРИ РЯЗКО НАТИСКАНЕ НА ПЕДАЛА НА ГАЗТА.
| |
|
Тема
|
Re: Налягане 1-ва степен
[re: gsi_burgas]
|
|
| Автор | Vitesse (Нерегистриран) |
| Публикувано | 19.01.05 23:06 |
|
|
Бих настроил налягането на 0.42 bar, за да може да се използва по-пълноценно газта от бутилката.
Двигателния отсек не съм го мил с пароструйка. А също да спомена-разглобих стъпковото моторче/дозатор,вързах ръчен дозатор(любимият ми) и запалих двигателя. И констатирах че шибъра на моторчето трепти с определена честота и се мести ту напред,ту назад. Изглежда газ-компа подава нужните импулси към изпълнителния механизъм. Просто диапазона,в които системата работи не е достатъчен за да се компенсира увеличеното количество гориво към смесителя. СИГУРЕН СЪМ ЧЕ ПРОБЛЕМА Е В НАЛЯГАНЕТО!
При първа възможност ще го регулирам и ще съобщя резултата.
Сега съм с ръчния дозатор и разхода е около 9.0 извън града. Имам колата от 2 години и винаги е харчела към 8.0-8.5, но при по-динамично каране. За купе,тежащо над 1300 kg това си беше завиден разход.
Ако някой има друго мнение- да пише!
| |
|
|
|
стъпковото моторче добре,вибрира но само на празен ход(гони ландата),но като дадеш газ на педала,то трябва рязко да се пребере и като пуснеш педала,пак се връща и продължава да си прави чикийки
| |
|
Тема
|
Re: стъпковото моторче
[re: gsi_burgas]
|
|
| Автор | Vitesse (Нерегистриран) |
| Публикувано | 20.01.05 19:31 |
|
|
Ама моторчето при ускорение прави същото,както го казваш. Гарантирам че електрониката действа.
Като настроя налягането ще пиша.
| |
|
Тема
|
Re: Налягане 1-ва степен
[re: Vitesse]
|
|
| Автор | toshe (Нерегистриран) |
| Публикувано | 27.01.05 17:03 |
|
|
Ако си голям маниак си направи от алуминий нов заден капак на ловатото, като централният болт е кух и с вътрешна резба, м5 а от вънка м 14 . Направи леглото за голямата пружина по дьлбоко около 8 мм така че да може с винта м5 да се натиска пружината поседством една голяма шайба, съреч си става най обикновен редуцир вентил
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|