|
|
|
Тема
|
Farove-oboroti
|
|
| Автор |
kmladenov (R5GTS,S120L) |
| Публикувано | 22.11.04 15:08 |
|
|
Zdraveite,
kolata e Renaul 5, 1.4, dvukameren karb., sys 6tuceri,
problema e, 4e kato pusna farovete i oborotite padad - ama ne prosto padat
ami napravo si se srivat :)) - s okolo 150-200ob., koeto spored men e
tvyde mnogo
ako imate ideq ot kakvo moje da e pi6ete
| |
|
Тема
|
Re: Farove-oboroti
[re: kmladenov]
|
|
| Автор | Toshe (Нерегистриран) |
| Публикувано | 22.11.04 18:28 |
|
|
Естествено че падат, на всички карбураторни коли е така с изключение на някои японски които са с компенсатори на карбуратора. не можеш да го избегнеш този ефект, просто може да се намали ако и пуснеш мако по богата смес на празен ход
| |
|
Тема
|
Re: Farove-oboroti
[re: Toshe]
|
|
| Автор | maiden (Нерегистриран) |
| Публикувано | 22.11.04 21:58 |
|
|
nqma na4in da ne padnat, generatora zatqga i 4ast ot energiqta na kolqnoviq val otiva za vurtene na generatora. pri vsi4ki karburatorni koli e taka. pri injekcionite ima edna kamara dat4ici i oborotite se kompensirat ot elektronikata. naprimer kato pusnesh klimatika na injekcion i oborotite padat i za po malko ot 1 sec. vednaga se ka4vat, zaradi kompensaciqta. ako na karb. kola slojish klimatik i go pusnesh i kolata napravo ste si zagasne. edinstveniq izhod e prazniq hod da si go nastroish na po-visoki ot normalnite oboroti
| |
|
|
|
:( lo6o!
oba4e na drugi koli sym gledal i pri tqh spadat oborotite,
no ne 4ak tolkova-spadat si v ponosimi granici ?!
a pri men s 200ob., a kato pusna duhalkata za parnoto i o6te padat... :(
| |
|
Тема
|
Re: Farove-oboroti
[re: kmladenov]
|
|
| Автор | imitev (Нерегистриран) |
| Публикувано | 23.11.04 11:41 |
|
|
Пусни още малко газ на празен ход и няма да падат толкова много.
| |
|
|
|
ok, 6te ry4kam da vidq kakvo 6te stane
| |
|
Тема
|
Re: Farove-oboroti
[re: maiden]
|
|
| Автор |
PeGaz (член) |
| Публикувано | 25.11.04 06:30 |
|
|
И при карбураторните коли има система, която като пуснеш климатика и подава малко газ и даже оборотите леко се вдигат
| |
|
|
|
|