|
Тема
|
Niakolko saveta
|
|
Автор | masagero (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.10.04 23:54 |
|
Predi vreme pisah che shte si slagam gazova inst. na moia opel askona 1.6mono.Dosta mnenia sondirah,(ot vas ot priateli) i opredeleno se spriah na BRC at90e.I imam niakolo vaproscheta:
1.Padat mi oborotite kogato spra(svetofar,ili da chakam niakoi) 0.500ob/min i nadolu i aha da izgasne.kakvo moga da napravia?kak da gi reguliram i ot kade se regulirat?Na samia izparitel ima dve vratki edna centralno razpolojena(goliama) i edna ot diasno (malka) koia za kakvo e?
2.Normalno li e da mi raboti benzinovata pompa dokato sam na gaz?
P.S.Inache kato cialo sam mnogo dovolen (zashtoto kolata si varvi ekstra daje po dobre:)Blagodaria vi predvaritelno!
| |
Тема
|
Re: Niakolko saveta
[re: masagero]
|
|
Автор |
BACON (ACTPA) |
Публикувано | 05.10.04 03:58 |
|
По 1
Кой пък те посъветва на тоя двигател да сложиш БРЦ? Ще имаш проблем с ниските обороти винаги, но пък се кефи на множеството настройки.
По 2
За мен не е нормално да блъска залудо и затова аз съм си я спрял.
| |
Тема
|
Re: Niakolko saveta
[re: masagero]
|
|
Автор |
Шkoдa (Speedster) |
Публикувано | 05.10.04 07:34 |
|
"Добре дошъл" в света на "ГАЗарите"
Дано въпросите и проблемите ти винаги са толкова дребни и маловажни!
по т.1: Ако не си минал още поне 1000 км от слаганета на уредбата - не бързай да се мъчиш да регулираш нищо! По-добре почакай да ги навъртиш и тогава...Има защо!
По т.2: Мненията се крайно противоречиви по този въпрос, но истината е една - помпа се разбива в 90% от случаите при попадане на вода и др. нечистотии в нея. Така че - споко! Може и така и така!
| |
Тема
|
Re: Niakolko saveta
[re: masagero]
|
|
Автор |
2V6 (Шофьор) |
Публикувано | 08.10.04 16:41 |
|
Тази по средата е за налягането в последната степен. С нея се регулира колко газ да пуска - завиваш ( по-посока на часовниковата стрелка) намаляваш газта и обратно.
Тази малката отдясно е за газта на празен ход. Като я завиваш - намаляваш газта и обратно. Използва се за регулиране на сместа на празен ход. Може би това става в твоя случай.
Един съвет от мене - врътваш малко (четвърт оборот) и караш. Трябва да си сигурен какъв е ефекта от това - по-добре или по-зле. След това ще знаеш дали да врътнеш още в същата посока или да си го върнеш на старото положение.
За помпата на резервоара ли питаш? Не виждам смисъл да работи.
| |
Тема
|
Re: Niakolko saveta
[re: 2V6]
|
|
Автор | geniy (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.10.04 23:36 |
|
По 1-махаш въздоховода който смуче въздух от предната маска на колата и си готов!!!Остави го да си смуче от страни,т.е. успоредно на движението на колата/ не трябва да се нагнетява въздух на сила /.Дано да си ме разбрал!!!Изпарителя е супер!!!Пиши дали си го оправил.Успех!!!
| |
Тема
|
Re: Niakolko saveta
[re: geniy]
|
|
Автор | Alex (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.10.04 10:00 |
|
Ако решиш да си оставиш бензиновата помпа включена, гледай винаги да има поне малко бензин, ако работи на сухо със сигурност ще замине.
| |
Тема
|
Az ne bih ia izkliuchil
[re: Alex]
|
|
Автор |
P1O () |
Публикувано | 12.10.04 13:16 |
|
защото на старата ми кола нямаше как да работи и се беше разсъхнала за около 1г. - купих нова. сега съм сменил колата и помпата ми е в резервоара, където съм оставил към 15-20л и си гарам смело на газ, тя нека си върти, нали така или иначе ако караш на бензин работи. и двата случая май няма спасение 
| |
|
|
|
|