Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:29 24.11.25 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Газ на пълен инжекционнови  
Автор Nikiboy (познат/непознат)
Публикувано27.08.04 09:27



Как се определя на коя кола може да се сложи и на коя не?
(Става дума само за пълните инжекциони)

Какви са тези екплозии и други такива чудесии?



Тема Re: Газ на пълен инжекционнови [re: Nikiboy]  
Автор Red Jetta (>100 кг,<2м)
Публикувано27.08.04 09:53



при пълния инжекцион, знаеш, че в цилиндрите постъпват отделно въздуха отделно се впръсква горивото (бензин или газ- при газовите инжекц.)
при монтиране на класическа агу горивната смес се получава в плочката и според това къде е монтирана по всички нататък въздухопроводи тече не само въздух а готова горивна смес (газ и въздух).

много са причините които могат да доведат до възпламеняване на въпросната смес преди постъпването и в цилиндрите. и проблема е в това, че една такава експлозия (да я наречем) е в затворен обем между дебитомера, въздухопроводите, дрос.клапа, колекторите, до смукателните клапани. този гръм понякога може да доведе до повреди в някои от изброените устройства.
а тук добрата новина е че далеч не всеки гръм създава проблеми.

тук може да се питат хората с практика кои марки и модели са по-устойчиви на гърмежите и кои не. естествено на първо място е стремежа да се предотвратят гърмежите и след това се вземат мерки еветнуалния гръм да не прави бели.
в общи линии това е

Save water: drink BEER!!


Тема Re: Газ на пълен инжекционнови [re: Red Jetta]  
АвторИвaйлo (Нерегистриран)
Публикувано27.08.04 13:47



Добре е да се пуска газта колкото е възможно по близо до цилиндрите, за да не се получава голям обем запълнен с газ. Запалването също е хубаво да е в ред и да става по-рано за да може сместа да изгори напълно преди да е напуснала цилиндъра, клапаните да уплътняват добре. Сместа да не обеднява много защото тогава гори още по-бавно и не изгаря напълно в цилиндъра и самият двигател да не е с голямо презастъпване на газоразпределението, сиреч да не реализаира максималният си въртящ момент на много високи обороти защото в този случай вероятността да се смесят изходящите газове с постъпващите е по-голяма.
Има и по-лош вариант за детонация. На москвича дадох 3градуса следварение(след ГМТ) и детонацията някой път се получава в ауспуха. Когато не успее да запали и натрупа газ в ауспуха и когато запали целият квартал се кръсти ... Още незнам как е здраво гърнето.



Тема Re: Газ на пълен инжекционнови [re: Ивaйлo]  
Автор 4oko (лошо момче)
Публикувано27.08.04 15:25



prosto garneto ti e napraveno ot nemski kaski i tankove

без авариен път на всички


Тема Re: Газ на пълен инжекционнови [re: Nikiboy]  
Автор Nikiboy (познат/непознат)
Публикувано27.08.04 16:30



Идеята е кога се слага АГУ за 1500 лв. и кога за 550.

Като наблюдение май на коли след 95. На предишните модели май е безпроблемно ползването на по-евтиния вариант.



Тема Re: Газ на пълен инжекционнови [re: Nikiboy]  
Автор Дивoтo Kyчe (Cвинчo)
Публикувано27.08.04 17:42



Няма таклава зависимост...моята е Форд Мондео '94 и съм с ламбда контролер той оскъпява цената. Но просто без него колата преминава на авариен режим и караш с 20км...ако си на 3та гасне
Отиди в сервиза където мислиш да си я правиш и питай.

Внимавай със сервизите:)
Има много големи некадърници.

Успех!

И сред дивите кучета има мишояди


Тема Re: Газ на пълен инжекционнови [re: Ивaйлo]  
АвторKOKO (Нерегистриран)
Публикувано27.08.04 19:18



А защо е това "следварение", или просто експеримент? То това с гърнето става и без "следварение", ако клапаните не са в ред и се пускаш по инерция на скорост, особено ако е богата сместа.



Тема Re: Газ на пълен инжекционнови [re: Nikiboy]  
АвторKOKO (Нерегистриран)
Публикувано27.08.04 19:23



Зависи от конкретния двигател, не толкова от годината.
А вариантите са 3:
1. класическа газова уредба
2. класическа уредба с ламбда контрол
3. газов инжекцион.

В много случаи "2" може да свърши работа и няма нужда да се ходи на най-скъпия вариант.



Тема Re: Газ на пълен инжекционнови [re: KOKO]  
АвторИвaйлo (Нерегистриран)
Публикувано28.08.04 13:24



Да, исках и така да пробвам. Мислех че няма да върви изобщо, но когато не натискаш докрай си вървеше прилично, предвид тая децентровка. Иначе най добре за икономичност на дефорсака е при 20градуса предварение и бедна смес. Чак на това предварение спря да мърси ауспуха и сега е идеално чист. Очаквам и разхода да измеря, но мисля че няма да е повече от 8 извънградско.

По въпроса за уредбите не мисля че има смисъл да се слага скъпа система. Едно че е скъпа и друго че е сложна и ако нещо се повреди става още по-дебелка работата. Ако се направи кадърно може да се мине и с класическа.



Тема според цената на колатанови [re: Nikiboy]  
Автор Red Jetta (>100 кг,<2м)
Публикувано29.08.04 14:01



дали да сложа класическа агу или газов инжекцион, моите разсъждения бяха следните:

на кола за 3000 лв - класическа агу
на кола за 10 000 лв(примерно) - газов инжекцион

това май обяснява и потвърждава твоите наблюдения

Save water: drink BEER!!



Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.