|
Тема
|
Газ на пълен инжекцион
|
|
| Автор |
Nikiboy (познат/непознат) |
| Публикувано | 27.08.04 09:27 |
|
|
Как се определя на коя кола може да се сложи и на коя не?
(Става дума само за пълните инжекциони)
Какви са тези екплозии и други такива чудесии?
|
|
|
Тема
|
Re: Газ на пълен инжекцион
[re: Nikiboy]
|
|
| Автор |
Red Jetta (>100 кг,<2м) |
| Публикувано | 27.08.04 09:53 |
|
|
при пълния инжекцион, знаеш, че в цилиндрите постъпват отделно въздуха отделно се впръсква горивото (бензин или газ- при газовите инжекц.)
при монтиране на класическа агу горивната смес се получава в плочката и според това къде е монтирана по всички нататък въздухопроводи тече не само въздух а готова горивна смес (газ и въздух).
много са причините които могат да доведат до възпламеняване на въпросната смес преди постъпването и в цилиндрите. и проблема е в това, че една такава експлозия (да я наречем) е в затворен обем между дебитомера, въздухопроводите, дрос.клапа, колекторите, до смукателните клапани. този гръм понякога може да доведе до повреди в някои от изброените устройства.
а тук добрата новина е че далеч не всеки гръм създава проблеми.
тук може да се питат хората с практика кои марки и модели са по-устойчиви на гърмежите и кои не. естествено на първо място е стремежа да се предотвратят гърмежите и след това се вземат мерки еветнуалния гръм да не прави бели.
в общи линии това е
Save water: drink BEER!! 
|
|
|
Тема
|
Re: Газ на пълен инжекцион
[re: Red Jetta]
|
|
| Автор | Ивaйлo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 27.08.04 13:47 |
|
|
Добре е да се пуска газта колкото е възможно по близо до цилиндрите, за да не се получава голям обем запълнен с газ. Запалването също е хубаво да е в ред и да става по-рано за да може сместа да изгори напълно преди да е напуснала цилиндъра, клапаните да уплътняват добре. Сместа да не обеднява много защото тогава гори още по-бавно и не изгаря напълно в цилиндъра и самият двигател да не е с голямо презастъпване на газоразпределението, сиреч да не реализаира максималният си въртящ момент на много високи обороти защото в този случай вероятността да се смесят изходящите газове с постъпващите е по-голяма.
Има и по-лош вариант за детонация. На москвича дадох 3градуса следварение(след ГМТ) и детонацията някой път се получава в ауспуха. Когато не успее да запали и натрупа газ в ауспуха и когато запали целият квартал се кръсти .  .  . Още незнам как е здраво гърнето.
|
|
|
Тема
|
Re: Газ на пълен инжекцион
[re: Ивaйлo]
|
|
| Автор |
4oko (лошо момче) |
| Публикувано | 27.08.04 15:25 |
|
|
prosto garneto ti e napraveno ot nemski kaski i tankove
без авариен път на всички
|
|
|
Тема
|
Re: Газ на пълен инжекцион
[re: Nikiboy]
|
|
| Автор |
Nikiboy (познат/непознат) |
| Публикувано | 27.08.04 16:30 |
|
|
Идеята е кога се слага АГУ за 1500 лв. и кога за 550.
Като наблюдение май на коли след 95. На предишните модели май е безпроблемно ползването на по-евтиния вариант.
|
|
|
|
|
Няма таклава зависимост...моята е Форд Мондео '94 и съм с ламбда контролер той оскъпява цената. Но просто без него колата преминава на авариен режим и караш с 20км...ако си на 3та гасне
Отиди в сервиза където мислиш да си я правиш и питай.
Внимавай със сервизите:)
Има много големи некадърници.
Успех!
И сред дивите кучета има мишояди
|
|
|
Тема
|
Re: Газ на пълен инжекцион
[re: Ивaйлo]
|
|
| Автор | KOKO (Нерегистриран) |
| Публикувано | 27.08.04 19:18 |
|
|
А защо е това "следварение", или просто експеримент? То това с гърнето става и без "следварение", ако клапаните не са в ред и се пускаш по инерция на скорост, особено ако е богата сместа.
|
|
|
Тема
|
Re: Газ на пълен инжекцион
[re: Nikiboy]
|
|
| Автор | KOKO (Нерегистриран) |
| Публикувано | 27.08.04 19:23 |
|
|
Зависи от конкретния двигател, не толкова от годината.
А вариантите са 3:
1. класическа газова уредба
2. класическа уредба с ламбда контрол
3. газов инжекцион.
В много случаи "2" може да свърши работа и няма нужда да се ходи на най-скъпия вариант.
|
|
|
Тема
|
Re: Газ на пълен инжекцион
[re: KOKO]
|
|
| Автор | Ивaйлo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 28.08.04 13:24 |
|
|
Да, исках и така да пробвам. Мислех че няма да върви изобщо, но когато не натискаш докрай си вървеше прилично, предвид тая децентровка. Иначе най добре за икономичност на дефорсака е при 20градуса предварение и бедна смес. Чак на това предварение спря да мърси ауспуха и сега е идеално чист. Очаквам и разхода да измеря, но мисля че няма да е повече от 8 извънградско.
По въпроса за уредбите не мисля че има смисъл да се слага скъпа система. Едно че е скъпа и друго че е сложна и ако нещо се повреди става още по-дебелка работата. Ако се направи кадърно може да се мине и с класическа.
|
|
|
|
|
дали да сложа класическа агу или газов инжекцион, моите разсъждения бяха следните:
на кола за 3000 лв - класическа агу
на кола за 10 000 лв(примерно) - газов инжекцион
това май обяснява и потвърждава твоите наблюдения
Save water: drink BEER!! 
|
|