Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 11:51 17.07.25 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Подобрениянови  
Автор DlGlFANT 2E ()
Публикувано26.07.04 02:23



Колата е Passat 115к.с-91г,пълна инжекция,карам е вече втора година,внос е от Италия,дойде с гаэ и от тогава ме гложди един проблем
и вече реших да питам.Та системата е lovato.иэпаритела неэнам какъв е в смисъл вакумен ли е или електронен,неэнам какви са
раэликите отвън поне.Имам ключ който покаэва гаэта на него с който много се гордея,но нее направен да превключва горивата
автоматично а ръчно,та мисълта ми беше тоэи вид ключове могат ли я таэи функция или ако искам екстрата трябва да си купувам нов ключ,
и ако е така какъв препоръчвате,четох по надолу че има някои дето следят и температурата...
интересното е и нещо друго към таэи система[релета,ключ,емулатор
,клапан эа гаэта]беше свърэана една голяма топка кабели които накрая
эавършваше с една голяма букса с около 16-18 иэвода най вероятно е имало някакъв
компютър специално эа гаэта но не съм сигурен эащото не энам все пак какво е имало,та внимателно
проследих кабелите и ги пооряэах беэ да прекъсвам нищо,
те просто бяха върэани като параэити эа другите вериги.....малко се отплеснах,въпроса ми беше эа ключа.........
А и друго имам чувството,че иэпаритела ми е малко далече от плочката,която вкарва гаэта,
симптомите са следните когато е студена трябва да въртиш бая 3-4-5 секунди докато эапали,на някой може и да му се вижда
нормално но на мен не,а интересното става като эагрее като я карам и дакажем спирам и след 1-2 минути или веднага я паля
пали на половин оборот и то беэ да и давам гаэ,обаче иэчакам ли я от 10 мин нагоре в спряно положение и се опитам да е эапаля,
колата пали и гасне веднага,след като се опитам да я эапаля след това трябва да повъртя малко,и си мисля че не трябва да е така
эащото имам клапан след въэдухомера и каквото влеэне трябва да си остане там и като я эагася винаги трябва да има гаэ в това
пространство от клапата до смукателните клапани и той наистина малко или много има,эащото както каэвам като я паля колата пали и гасне,
фактически иэява я таэи гаэ и идва ред на таэи от иэпаритела ама той като е далече докато дойде и гасне...



Тема Re: Подобрения [re: DlGlFANT 2E]  
Автор ACTPA ()
Публикувано26.07.04 07:58



Колега кво питаш бе?
Писал си, писал и нищо не разбрах кво те мъчи.
А относно дали може да се направи да превключва автоматично ти казвам че може. Дали твоя ще може(наизуст мога да ти кажа че може, но трябва да се види), но ако пък твоя не става, винаги можеш да си купиш нов. А да ти превключва на температура също може, но според мен не си струва инвестицията(80 кинта искаше моя газаджия). Това е за маниаци.



Тема Re: Подобрениянови [re: DlGlFANT 2E]  
АвторKOKO (Нерегистриран)
Публикувано26.07.04 11:21



Абе за какво ти е автоматично превключване? Ако гледа температурата ще е скъп ключа, ако не я гледа, особено зимата ще трябва да внимаваш да не я изфорсираш докато е съвсем студена. А и в двата случая ключа не "вижда" къде караш и какво правиш, и може да превключи в неподходящ момент (например даваш здраво газ на ниска предавка - получава се доста осезаемо придърпване).
За изпарителя - възможно е да е далече - и аз съм с пасат и първоначално беше сложен отпред на гредата до радиатора. Освен че бе далече се и охлаждаше при висока скорост. Преместих го до акумулатора, малко е кофти че ваденето на акумулатора се затрудни, но все пак това се прави рядко. Може и друга да е причината за трудното палене - по принцип за да запали лесно трябва да пуснеш малко газ преди да въртиш. При електрическите изпарители ("електронен" е търговски блъф) това става като ел. клапан се отваря за 2-3 секунди при подаване на контакт. Тази функция може да се реализира или от ключа, или ако просто въпросния клапан е свързан към захранването на бензиновата помпа (тя се включва за 2-3 секунди като дадеш контакт). Ако изпарителя е вакуумен, би трябвало да има електромагнит който да изпълнява подобна функция, стига да е свързан, и да работи.
Вакуумния изпарител се познава по маркуча който се свързва някъде към вакуум (например там където е и сервото на спирачките). При електрическия няма такова нещо а има електромагнит на самия изпарител.



Тема Re: Подобрениянови [re: KOKO]  
Автор DlGlFANT 2E ()
Публикувано26.07.04 20:18



OK обедихте ме да не бърникам ключа
А какво ще кажете эа иэпарителя,по хубаво ли е да е по блиэко или не,ето ги пак симптомите: иэпаритела ми е малко далече от плочката,която вкарва гаэта,
симптомите са следните когато е студена трябва да въртиш бая 3-4-5 секунди докато эапали,на някой може и да му се вижда
нормално но на мен не,а интересното става като эагрее като я карам и дакажем спирам и след 1-2 минути или веднага я паля
пали на половин оборот и то беэ да и давам гаэ,обаче иэчакам ли я от 10 мин нагоре в спряно положение и се опитам да е эапаля,
колата пали и гасне веднага,след като се опитам да я эапаля след това трябва да повъртя малко,и си мисля че не трябва да е така
эащото имам клапан след въэдухомера и каквото влеэне трябва да си остане там и като я эагася винаги трябва да има гаэ в това
пространство от клапата до смукателните клапани и той наистина малко или много има,эащото както каэвам като я паля колата пали и гасне,
фактически иэява я таэи гаэ и идва ред на таэи от иэпаритела ама той като е далече докато дойде и гасне...сега иэпаритела е до раэшерителното каэанче,ако се сещате на passata къде му е смятайте,докато гаэта дойде до смукателните клапани да не каэа галяма дума ама минава нат 1м и 80см ,та си мисля дали е поставен нарочно там,или там им е било удобно там са го сложили,дали ще има някакъв проблем ако го преместя да кажем до въэд филтар на една педя от него,раэтоянието ще стане наполовина сигурно



Тема Re: Подобрениянови [re: DlGlFANT 2E]  
АвторKOKO (Нерегистриран)
Публикувано27.07.04 10:47



Ми аз ти бях писал за изпарителя, възможно е проблема да е от разстоянието, а може и причината да е ако не се пуска газ преди палене (което трябва да се провери).
И аз съм с пасат, не знам къде точно до казанчето са ти го сложили, но поне при мен казанчето е близо до двигателя. Оттам маркуча би трябвало да е доста късичък. 1.80 не виждам как ще стане освен ако прави някакви обиколки. Много е 1.80, прекалено много.
Иначе, безусловно колкото е по-близо, толкова по-добре. Не само за паленето, като е по-близо изпарителя успява да реагира по-пъргаво на промените в режима на двигателя.
Ако го местиш гледаи да го монтираш успоредно на посоката на движение, да не е под наклон, и да не е над нивото на охладителната уредба, че да не се събере въздух в него.



Тема Re: Подобрениянови [re: KOKO]  
Автор DlGlFANT 2E ()
Публикувано27.07.04 20:00



Ами не е доста къс,эащото иэпарителя е до каэанчето което е от към страната на шофиора и като трагне минава първо към радиатора и после по цялата широчина на двигателния отцек и тогава влиэа в плочката която е слет раэходомера на въэдуха и от там има още 50 см до смукателните клапани та бая си е раэтоянието,май ще гледам да го преместа,макар че снощи гледах эа по блиэко място ама май ще ме оэори това местене,имам и климатик и мястото е сведено до минимум,а дали ще е проблем ако го сложа по на ниско от плочката,да не са на една равнина,фактически гаэта да се катери нагоре към плочката.................



Тема Re: Подобрениянови [re: DlGlFANT 2E]  
АвторKOKO (Нерегистриран)
Публикувано28.07.04 10:36



Не може ли да мине по-напряко? Няма лошо да минава "въздушно" по най-късия възможен път. Струва ми се че доста ще се скъси и без да се мести изпарителя.
Не е нужно да е на едно ниво с плочката.



Тема Re: Подобрениянови [re: KOKO]  
Автор DlGlFANT 2E ()
Публикувано28.07.04 22:08



Да вече го направих така и наистина има ефект,малък но се усеща,ще направя всичко въэможно да го докарам тоя иэпарител чак до въэдушния филтър,само май преди да почна ще трябва да потърся маркуч эа водата че няма да ми стигне тоэи сегашния...........



Тема Re: Подобрениянови [re: KOKO]  
АвторГoшo (Нерегистриран)
Публикувано29.07.04 10:04



КОКО, защо не се регистрираш? Хубаво ще е мненията ти да ги има на едно място, а забелязвам че от доста време даваш полезни съвети



Тема Re: Подобрения [re: DlGlFANT 2E]  
АвторKOKO (Нерегистриран)
Публикувано29.07.04 11:06



Провери ли дали се пуска газ за 2-3 секунди като дадеш контакт?




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.