|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема
|
метан за всеки
|
|
Автор |
4oko (непознат
) |
Публикувано | 29.06.04 13:29 |
|
за метановите уредби нека не звучи като реклама все пак всеки избира сам но чесно докато не покарах дори и аз бях скептичен надявам се да е полезна информация и колегите да са доволни от икономията
а за цените : при мен ( аз съм офис мениджъра на любо ганев а той е директен вносител на метанови уредби и станции за балканския полуостров и източна европа на по - голямата част от италянските производители ) та :пълен комплект уредба включваща редуктор , автоматичен ключ , стоманена тръба , маркучи за вода , тетки , скоби , манометър за нивопоказателя на ключа и зарядно устройство с възвратен клапан стува 275 лева . след това според желанието на всеки за автономност тоест за каране с едно зареждане следва да си изберете ботилка - 20л.=6.5л.бензин (толкова км. ще измине колата колкото с този бензин )-160лв , 24л.=7.7л-200лв. , 30л.=9.4л.-280лв. , 40л.=12.6л.-310лв. от тук бнататък ботилките стават по-скъпи тъй-като по-големия литраж ботилки се изработват по друга технология и ги прави само една фирма в европа и една в канада 45л.=14.1л.-430лв. , 50л.=15.7л 450лв. , 60л.=18.8л. 560лв. , 80л.=25л. 850лв. и тн. ако се загледате ще видите че ако човек си сложи 2/3 по-малки ботилки излиза по ефтино от една голяма . самия монтаж в ОТОРИЗИРАН ТОЕСТ ИЗКАРАЛ КУРСОВЕ В ИТАЛИЯ И ПОЛУЧИЛ УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ГРАМОТНОСТ сервиз при който гаранцията на уредбата е 50 000 км. а и вносителите на нови автомобили признава неговия монтаж ( не отпада фабричната гаранция) с всички компоненти емулатори предпазни клапи стойка за ботилките и тн. е 250/300лв. тайминг адванс процесора който е необходим за да работи колата без абсолютно никиаква загуба на мошност ( като на бензин ) с монтажа струва 170лв. . уредба за околу 250/300км. се плаща от разликата в цените на горивата за околу 10000км. при конверсия от бензин и за 17000км. от пропан-бутан . станция в кюстендил се открива до 1 седмица в бургас , ст.загора , враца , плевен до 1/2 месеца а за софия в процес на строеж са 4 бр. в района на красно село , орландовци и подуене моя телефон е 0887545041 казвам се бойко и ще се радвам да съм полезен с каквато и да е била информация карам ланча дедра 2.0 пълен инжекцион околу 32000км на метан харчи ми 3.7лв извън и 4.5лв. в софия
| |
Тема
|
Re: метан за всеки
[re: 4oko]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 29.06.04 14:29 |
|
Не разбрах - колко струва такава уредба в необходимият минимум от компоненти така че колата да работи безпроблемно ???
без бутилката - там е ясно как се събират цифрите ...
| |
Тема
|
Re: метан за всеки
[re: imitev]
|
|
Автор | 4oko (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.06.04 16:29 |
|
275лв. точно
| |
Тема
|
Re: метан за всеки
[re: imitev]
|
|
Автор | 4oko (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.06.04 16:35 |
|
във всъшност при метана за разлика от пропан - бутана необходимия минимум компоненти се покрива с пълен кит в който е включено абсолютно всичко с изключение на тайминк адванс процесора който се монтира по желание ако си от състезателите или имаш нервен десен крак като мен
| |
Тема
|
Re: метан за всеки
[re: 4oko]
|
|
Автор | KOKO (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.06.04 17:27 |
|
Полезно инфо, но "за всеки" е доста преувеличено.
Не всеки ползва колата си само да се вози без багаж, т.е. не всеки би бил склонен да жертва багажника си за 2-3бр. бутилки.
Аз например имам пасат комби, и съм с тороидална 40литрова пропанова бутилка на мястото на резервната гума - багажника ми е непокътнат, и бутилката ми дава съвсем оптимален пробег между зарежданията. Не бих поставил бутилки отгоре в никакъв случай, тъй като това би обезсмислило тотално функциите на колата. Т.е. за мен (и не само за мен - доста хора биха имали същите съображения) метанът не представлява никакъв интерес.
А и теглото на 2-3 пълни бутилки е сериозно - последствията са - по честа смяна на задни амортисьори, по-голяма вероятност за изкривяване на джанти, а в по-далечна перспектива - "клякане" на колата. Това го знам от личен опит с предната ми кола - москвич с 60 литрова бутилка, която (беше по времето когато в софия имаше 3 газостанции и се чакаше с часове) се пълнеше винаги "догоре" - в крайна сметка дори се отпраха "ушите" на ресорите.
| |
Тема
|
Re: метан за всеки
[re: KOKO]
|
|
Автор | 4oko (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.06.04 17:41 |
|
вярно има неудобства но както е казал поета не може и пръста в .... и душата в рая и все пак ако проявиш малко изобретателност тоест монтираш ботилките под колата което се прави не е поблем пак си имаш безценното комби а за тежеста твоя резервоар стандартно събира 60л.-56кг. бензин на тяхно място 2 бутилки по 30 л.- 54кг.празни-64кг. пълни не е много различно нали?
| |
Тема
|
Re: tuk ne e mqsto za reklama
[re: 4oko]
|
|
Автор | bebo (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.06.04 18:47 |
|
Smqtam,che tuk ne e mqstoto da se reklamirat uredbite ne Lubo Ganev.A ti, priqtelu 4oko,ne zablujdavai auditoriqta,tozi tvoi kit,1-vo nqma magistralen klapan 2-ro vskichki tezi ceni,koito pishesh sa bez DDS ili Lubo nqma fakturi za tazi stoka.
NESHTATA PRI VAS MAI MIRISHAT
| |
Тема
|
Re: метан за всеки
[re: 4oko]
|
|
Автор | Power (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.06.04 22:46 |
|
Чоко Здрасти,
аз се интерисувам кога ще има метаностанция в Сливен,Ямбол или Нова Загора,Аз съм от Сливен !
| |
Тема
|
заек за 4oko
[re: Power]
|
|
Автор | зaek (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.06.04 23:34 |
|
40ko, аз съм този дето си е монтирал бутилките под купето. Веднъж ми се обади по телефона когато бях на път за бургас. Тогава минах София,Пловдив,Бургас,Сл.Бряг,Варна,София. Минах почти целия път на метан, превключих на бензин на 40 км от София (още Севлиево не работеше).
Та искам да ти помогна, защото виждам,че тук има доста песимисти.
Значи на чоко колата харчи малко повече отколкото трябва, но все пак е по-мощна от моята. Извън града свалям под 3 лв/100км. Така целият този път (1100 км)ми излезе 30 лв. На практика по ефтино може да се стигне само пеша. Дори и със скутер би излязло по-скъпо.
За тези, които казват, че се жертва багажника, ще кажа - не е вярно. Ако пожертвате 200лв в повече, можете да си купите бутилки, които да натъпчете под купето, и багажника да ви остане свободен. Друго предимство - бутилките са тежки (общо около 100 кг) и са монтирани под фабрично определения център на тежестта. В резултат колата е по-стабилна в завой.
За амортисьорите - има нещо вярно, но ако бутилките се монтират пред задния мост (при мен е така) вутху амортисьорите ще падне тежест, равна на още един пътник. Моята кола въобще не е клекнала.
Друго предимство - цената на петролните продукти (вкл. пропана) се определя на политическо ниво, и никой не знае кога бензинът ще стане по-скъп от месото например. Метанът скоро няма да поскъпне, тъй като към него няма политически мераци. Освен това съвсем наскоро холандска фирма започна разработването на метаново находище близо до Галата. Това значи конкуренция. Нали видяхте какво направи конкуренцията с цените на мобилните оператори.
Та ако някой все още не е минал на метан,нека го направи. И наистина на Любо Ганев сервиза засега е най-квалитетен.
| |
Тема
|
Re: метан за всеки
[re: 4oko]
|
|
Автор | Spido Rapido (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.06.04 23:36 |
|
4oko stiga s tezi otdelni ceni na kit-4eta , botijki i t.n.!!!!!!! DAI CENATA TAKA:
KIT :...........lv
botilka :.....lv
taiming:.....lv
dr. ekstri:...lv
montaj:......lv
------------------
OBSTO:....lv
dds:........lv
----------------------
TOTAL:..........lv
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
|
|
|