|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Метан и надзор
|
|
Автор |
DanailP (добро ренде) |
Публикувано | 05.07.04 20:08 |
|
С настъпващата еуфория около метана възниква интересен въпрос. На какъв период трябва да минават уредбите на преглед и в какво се изразява този преглед. Надявам се че вносителите вече са наясно с това. Същото важи и за узаконяване на уредба дошла с кола. единия отговор вече го знам - "ЕРй там зад ъгъла дават лепенки за преглед на уредби и рисуват сертификати за бутилките като че са нови"
... По добре Богат и здрав отколкото ...
| |
Тема
|
Re: Метан и надзор
[re: DanailP]
|
|
Автор |
4oko (непознат
) |
Публикувано | 06.07.04 17:33 |
|
относно узаконяванията и надзора МНОГО МОЛЯ АКО ВИДИТЕ ТАКОВА НЕЩО НА ЪГАЛА ОБАДЕТЕ СЕ просто няма такъв вариант ВСЯКА уредба подлежи на сертифициране от две държавни комисии а лиценз да ги представляват имат само две фирми в софия и три сервиза за по-подробна информация 8629057 или 0887545041 без двата стикера и паспорта на нито една станция в бг няма да ви заредят дори да имате важащ италянски , немски или друг чуждестранен ситкер все пак асоциациата на метаноразпространителите няма да допусне анархията на пропана поради две основни причини : сигурност и имидж
| |
Тема
|
Re:kam 40k0
[re: 4oko]
|
|
Автор | yovo (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.07.04 19:34 |
|
Stiga si pisal gluposti,niama takova ne6o zaregda6 kadeto gelae6............
| |
Тема
|
Метан прегледи
[re: yovo]
|
|
Автор | Moндeo (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.07.04 14:59 |
|
Това е интересна тема. Какви прегледи ще трябва да се минават и на колко време. Какво ще се проверява и колко струва, ако сега се правят такива. На моята кола има два талончета издадени от Варна (не помня имета на сервиза, но не е там където ми поставиха газовото). Струваха ми 20лв.
| |
Тема
|
Re: Метан прегледи
[re: Moндeo]
|
|
Автор | paйчo (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.07.04 21:45 |
|
Хора не говорете глупости.
Yovo е прав - никой няма да откаже да ти вземе парите. Особено ако станат поече станциите. Аз моята уредба си я монтирах сам. С 2 бутилки от кислород и редуктор свален от морга в Италия. Излзе ми цифром и словом 210 лв. Взех назаем от един бакшиш стикера за бутилките, сканирах го, принтирах го, и го ламинирах. И ето ти узаконена уредба. На станците в София Варна и Пловдив не са ми правили проблем. Зареждачката е под капака и ченгетата не знаят че има метанова уредба, та и те не ми правят проблем.
Не давайте пари на алчни предприемачи. Свършете си работа сами.
| |
Тема
|
Re: Метан и надзор
[re: 4oko]
|
|
Автор |
DanailP (добро ренде) |
Публикувано | 07.07.04 21:53 |
|
Е добре де - може и зад два ъгъла или под ореха да е сервиза. Опиши на хората какви са прегледите и как се правят. Така ще помогнеш на всеки който иска да му е сигурна уредбата да не го лъжат че са му я проверили.
... По добре Богат и здрав отколкото ...
| |
Тема
|
Re: Метан и надзор
[re: DanailP]
|
|
Автор |
4oko (непознат
) |
Публикувано | 08.07.04 08:46 |
|
първото и най-важно нещо е бутлките за тях по закон а и за да не утрепеш себе си или по-лошо някой друг те не може да са други освен метанови тази глупост че става с със съдове за кислород я разправяй на лаиците и на старата ми шапка та значи за да не даваш пари на разни "гладни" предприемачи когато си копуваш съда до гърлото му има щемпел на завода производител там трябва да пише следното: МЕТАNO или CNG - 200/300 тоест 200 атмосфери работно налягане 300 пробно за сведение кислородна бутилка 150/230 а водолазната такава 15литрова с 300/500 струва колкото 50литрова за метан . Така вече имаме съд закупен от морга или от друго подобно ефтино място , остава да се убедим че това дето го пише работи наистина тоест трябва ни тест лаборатория , в софия е една за работа с клиенти ТехногазКООП тя ти издава сертификат за годност на съда за 5 години . По същият начин би било добре да си закупим зареждащо устойство за метан хубаво е да е от по-новите модели с възвратен клапан а не с кран тъй като крана почва да изпуска след време стигаме до редуктора ако наистина държим да има реална икономия и колата да върви вземаме нов само 150лева е иначе бъркаме в торбата разбирай моргата и честито не е сигорно какво вадим а и никой в българия не може да го отремонтира ( от 216атм. на 0.2бара) не е майтап нали , трябват ни още кранове с дебитоограничителен клапан който да работи за него има стендове и стар да сложим става също и стманена тръба 6/1 с полиетиленово покритие 14лв . Запретваме ръкави и сами или като европейци в сервиз си монтираме уредбата , бутилките задължително на стойка която да е достатачно здрава за да ги пази от удари и да не дава възможност да се разместят при движение по прекрасните ни равни и гладки пътища крановете се стягат с 40 килограма усилие с динамометричен ключ а после с датчик за CNG се търсят пропуски . на преглед се ходи на една година за него след малко че трябва и да поработя
| |
Тема
|
Re: Метан и надзор
[re: 4oko]
|
|
Автор | paйчo (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.07.04 09:21 |
|
Абе какви са тези сложни работи, които се описват тук. По закон това, по закон онова. То по закон Любо Ганев трябва да вкарва кошове за България, а вместо него с метана да се заеме някой инжинер дет разбира от тези неща, и поне да може да пише без грешки.
Отиваш значи в Техногаз в София, в лабораторията. Пошушваш на някое от момчетата че ти трябват две кислородни бутилки, и на другия ден ги имаш на цена 60 лв парчето. Ееее, естествено без документи. Кислородните работят на 150 атм, но се изпитват на 230, а този, който ви казваче метанът се пълни на 216 лъже. Само във Пловдив пълнят до толкова, навсякъде другаде пълнят под 200 атм, да не говорим, че след 5 км като изстинат бутилките пада до 180. Та кислородните бутилки могат да се ползват без притеснения. А за нов редуктор и аз съм се замислил. Стария дет ми е сега ми създава ядове.
| |
Тема
|
Re: Метан и надзор
[re: paйчo]
|
|
Автор |
4oko (непознат
) |
Публикувано | 08.07.04 13:39 |
|
първо тези сложните работи са ги измислили инжинерите за твоя безопасност райчо , а бате ти Ганев никога не е вкарвал кошове защото просто беше състезател по волейбол там се изпълняват сервизи и то като всеки спорт е до време после с паричките от италия се инвестира в български "неграмотни" инженерчета като моя милост който не смята че правописа му е от такова значение а е доста по важно да си върши своята работа както трябва . Иначе за правописа ми си прав добре че има компове че нямаше да си взема и един изпит в ТУто . та за кислородните бутилки странно ми е къде ги завря в колата си 1505/229мм ? а навсякъде те зареждат на 216 с изкл'чение на русе там са вдигнали Pmax на 240 за реклама :-)) ти ако не е тайна как ги определи тези 180 bar. на по-голямата част от старите редуктори няма манометър за остатъчно налягане и моля те недей така да се палиш никои не те задължава да си купуваш нещо от което и да е определено място или фирма просто би било добре сам да си подсигуриш някаква сигурност . Друго нещо , незнам дали си спомняш но когато преди 30 лета в българия се появиха първите попанови агута те струваха по 1500 тогавашни лева сопотските а холандски и италиански имаше само в кореком та цените ще се отрегулират сами от пазара а не с лични нападки срещу някого , в случая на мен ми беше интересно да видя и други мнения в нета от тук нито продавам нито печеля достатъчно таксита си имаме като клиенти така че :-))) бъди здрав и нищо лошо не е че изкаш да плащаш по-малко напротив добре е но не за сметка на собствената ти сигурност
| |
Тема
|
Re: Метан и надзор
[re: 4oko]
|
|
Автор | yovo (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.07.04 14:11 |
|
To pyk pri lubo edna sigurnost.....Priqtelu 4oko,mojesh li da mi obqsnish kyde vi se namira magistralniq klapan i kak obuchavate servizite da montirat AGU na metan bez magistralen klapan?Stiga ste si pravili samoreklama "ot vseko dyrvo svirka ne stava",taka che po-dobre si gledaite topkata ,ne zablujdavaite horata.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|