Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:30 13.07.25 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Палене на газ зимно временови  
Автор Nik55 (любопитен)
Публикувано29.10.03 09:02



Бях подхвърлил за тази тема, но май съм изтървал отговора. Та какво ви е мнението за паленето директно на газ зимно време кои са плюсовете и кои са минусите, сезона наближи и мисля че темата е актуална. Кажете си мненията вярвам, че ще е полезно за всички.


Човек съм и нищо човешко не ми е чуждо

Тема Re: Палене на газ зимно временови [re: Nik55]  
АвторГoшo (Нерегистриран)
Публикувано29.10.03 11:16



Колега, ми поразтърси се малко из старите теми, наистина има толкова много писано...



Тема Re: Палене на газ зимно временови [re: Nik55]  
АвторKOKO (Нерегистриран)
Публикувано29.10.03 11:22



Плюсове:
- Известна икономия на бензин, но докато изпарителя е студен той често формира преобогатена смес, което пък води до разход на газ.
- избягва се работата на студен двигател с бензин, която води до най-силно износване.
Минуси:
- риск от замръзване на изпарителя (зависи от конкретния двигател, от качествата на термостата и др.
- риск от детонации (гърмене във всмукателния колектор);
- ускорено износване на мембраните и гумените детайли в изпарителя.
- ако изобщо не се кара на бензин, бензиновата уредба "клеясва", което е особено непритно при инжекторните двигатели, но и разглобяването на карбуратор за почистване не е най-приятното занимание.
- ако се кара само на газ не се тества ежедневно бензиновата уредба - може да се случи да ти свърши газта някъде на майната си и точно тогава да разбереш че бензиновата помпа е отдавна сдала.



Тема Re: Палене на газ зимно временови [re: Гoшo]  
Автор Nik55 (любопитен)
Публикувано29.10.03 13:19



Вярно че е писано за това, но мисля че конкретизирането на темата и припомнянето на някои неща няма да са излишни, който счита това за губене на време нека не го чете.


Човек съм и нищо човешко не ми е чуждо

Тема Re: Палене на газ зимно временови [re: KOKO]  
Автор млaдeжa* (ентусиаст)
Публикувано29.10.03 19:58



Верно че се е появявала тази тема в настъпването на есенно-зимния сезон.Какво съм правил и правя.
Все още паля на газ по добре в гаража сутрин и по зле на работата вечер.Ясно е защо предполагам.Не правя никакво подгряване предварително все още.Но обикновенно доста ръзбъзиквам настроиките така че и стила на палене на студено се променя много.Не е както бензина врътнеш -пали.
Нещо което дължа на Прешър от клуб лада - в тия температури да речем че е около 5-10 градуса по Целзий - начи интензивното изпарение на гориво в изпарителя го довежда до замръзване но все пак охлаждащата течност е с по висока температура и все пак го загрява и не му дава да замръзне окончателно.Вероятно експлоатационния ресурс на мембраните се намалява с колко не знам щото още си карам с оргиналните.Друго е когато е под или около нулата.Защо ли е друго?
Друг почин от един комшу-запали колата вика на газ и после с копчето в купето спри подаването и като усетиш че намалява и аха-аха ще угасне па пусни и така докато малко позагрее.Щом няма газ в изпарителя или е малко то температурата там няма как да падне чак толкоз.Забележителното е че при приключване на газта в изпарителя обикновенно оборотите се вдигат което е сигнал да се подаде на клапана за газ още един импулс.И напъли отново изпърителя за следващите секунди работа при неблагоприятни условия.Мръдне ли стрелката н атемпературата спокойно се тръгва без форсиране и така до работна температура.
Вярвам съм внесъл някои нови моменти така че има още какво да се учи.То има и поговорка за случая.

Което не става с кубатура става с обороти


Тема Re: Палене на газ зимно временови [re: млaдeжa*]  
АвторTonyco (Нерегистриран)
Публикувано13.11.03 11:07



Az sum na mnenie che e mnogo po dobre da se kara zimata na gas ako ti pali kolata razbirase. Imam gazova uredba nai evtinia vakumen izparitel na MARINI, karam FIAT Ritmo , do sega biah s dvigatel 1,1 55 hp, zimata ne paleshe na gas vuobshte, samo liatooto prosto iavno beshe poiznosen dvigatelia. Karburatora beshe ednokameren i produpchen. Minaloto liato smenih dvigatelia i skorostite, no si zapazih kupeto s gazovata uredba. Slozih skorosti i dvigatel 1,6 TC 105 Hp, pak ot Ritmo. Dvigatelia sushto ne e purva mladost, no ot kakto go slozih ne sum minaval na benzin nikoga, minalata zima ciala zima na GAS palil sum ia na -15 gradusa, pali durpam smukacha i si raboti nishto ne mruzne. Sus plochka sum nad karburatora. Cukam dva puti burzo na obogatitelia i pali ot chakmak po dobre ot kolkoto na benzin. Izparitelia mu smenih membranite na 50000 km i sega me iad ozasno, s novite membrani varvi po losho ot predi, a sushtnost edni tupi gazadjii me izlugaha che triabvalo da se smeniat na toia model izpariteli na 35000 i az za tui, tupanari idva mi da gi grumna.



Тема Не е много добре да се палинови [re: Tonyco]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано13.11.03 11:36



зимата само на газ...

Одървят се мембраните...

Освен това не всички изпарители могат да палят на газ зимата. При вакуумните не е проблем - почерпваш 1-2 пъти с копчето и въртиш...

Обаче електрическите като нямат почерпване и не пали мотора... Моя Ренцо Ланди е такъв случай...

Чинно си паля на бензин и след 1 минута минавам на газ. Мембраните държат по 50 000 км. така




Тема Re: Не е много добре да се палинови [re: imitev]  
АвторKOKO (Нерегистриран)
Публикувано13.11.03 14:53



За електрическите - зависи как е свързан клапана на изпарителя. Ако се управлява от релето на бенз. помпа, при даване "на контакт" ще се отвори за около 2 секунди, през което време изпарителя пуска газ - донякъде подобно на "обогатителя" на вакуумните изпарители. И разбира се ще се отвори пак веднага щом се пусне стартера.
Ако освен това изпарителя е близо до двигателя и маркуча за газта е къс (а то така трябва да е) - ще запали и то лесно.
На моя пасат 1.8 RP съм с електрическо ловато - пали без проблем на газ и зиме и лете, но предпочитам да паля на бензин - хем да се промива инжектора, хем да не подлагам изпарителя на екстремни температурни разлики.



Тема Re: Не е много добре да се палинови [re: imitev]  
АвторBatGoro (Нерегистриран)
Публикувано13.11.03 16:59



Аз съм също с Ренцо Ланди, но си паля зимата без проблеми по схемата дето я е описал колегата (с първоначално подаване на газ за 2-3 секунди).
Пасат 1,6 моно



Тема Re: Не е много добре да се палинови [re: BatGoro]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано13.11.03 17:03



ела в Русе на -10 да запалиш

или на -5 с вятър 10 м/с...

Хаха - пред блока като падне снега декември и се разтапя през март

Замръзва моментално ако не чакам 5 мин да работи на място...





Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.