|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
..Още веднъж. Със сигурност не е генерацията (мисля), защото сменях гърнета сравнително скоро. А въпросната сапунка да я налагам само по съединенията на и около изпарителя или и на други места?
Move in 30 sec flat, if you spot the Heat around the corner
| |
Тема
|
Re: Мерси...
[re: lNSlDER]
|
|
Автор |
Шkoдa (Speedster) |
Публикувано | 26.06.02 11:53 |
|
Тръбата е толкова здрава, че почти е невероятно да се протрие! На влизане и излизане от газовия клапан тръбата е вързана с бронзови гайки. Тези места и мястото, където се събират горната и долната част на клапана се проверяват!Проверява се и мястото където влиза тръбата/пак с гайка/ в изпарителя!
Ако можеш - помогни, ако не - не пречи!
| |
Тема
|
Re: В тази връзка...
[re: Шkoдa]
|
|
Автор | lvanov (Нерегистриран) |
Публикувано | 28.06.02 09:09 |
|
A kak da nameria pravilni sveshti?Poslednite gi kupih ot Bosch - gledahme kataloga,tip dvigatel vsivhko kakto si triabva.
| |
Тема
|
Re: В тази връзка...
[re: lvanov]
|
|
Автор |
Шkoдa (Speedster) |
Публикувано | 28.06.02 10:04 |
|
Ами тя да налетиш на свестни свещи стана вече, като да играеш тото! За туй следвай принципа - купуваш свещи, които са пакетирани само по единично, не в комплект и по възможност от специализирани магазини! То не че и там не може да налетиш на нещо кофти, но поне вероятноста е по-малка! Няма да си кривя душата, карам с Бош вече близо 100 000км и са безбожно хубави! Само дето докато събера този комплект, купувах на три пъти свещи, но пък имам две резерва......
Ако можеш - помогни, ако не - не пречи!
| |
Тема
|
И аз да попитам за свещите
[re: Шkoдa]
|
|
Автор |
TK3C () |
Публикувано | 28.06.02 11:40 |
|
За москвича.
Преди 50к км ги смених, купих си Champion 9YC ли бяха, нещо подобно, май и Х имаше някъде, сори че не се сещам сега. Като ги купувах питах кои са най-добрите свещи за москвича, тези ми дадоха.
След това като правих основен ремонт, и майстора ги видя свещите, харесаха му, обаче с отвертката ги понапъна малко и увеличи разстоянието м/у електродите, каза, че така било по-добре за москвича.
Вярно, че след това почти не ми се е давел москвича, като паля, а преди се случваше често. То и много други неща се смениха, почиствах карбуратора и т.н.
Но по това време бях само на бензин. Като сложих газовата, смених възд.филтър, делко и кабели, ама свещите останаха.
Та въпроса ми е, добре ли е с тези свещи за газ. С увеличено разстояние?
То и вече им е време на тези свещи. Не че са се развалили, работят си както и преди.
| |
|
Значи, относно проблема, за който писах по-горе (с паленето и старите свещи) - е, смених свещите, и сега наистина пали по-добре, но не веднага (както беше първоначално). Човека от сервиза (където я гледаха на стенд) ми каза, че е възможно изпарителя да ми прави "шмекерии". Говореше, че някакво клапанче и пружина трябва да се види, и/или мембани евентуално за смяна и т.н.
Според Вас има ли връзка между по-трудното палене и казаното от майстора в сервиза?? Изпарителя е Ловато ()но не мога да Ви кайа повече - модел и т.н.) - вече на 42 000 км. след монтажа (без никакви ремонти досега), а колата е Голф 2, 1.8ми, 66kW, RP мотор и т.н.....
Move in 30 sec flat, if you spot the Heat around the corner
| |
Тема
|
Re: И аз да попитам за свещите
[re: TK3C]
|
|
Автор |
Шkoдa (Speedster) |
Публикувано | 29.06.02 00:04 |
|
Честно казано от толкова години работа знам едно-автомобилът не е мотоциклет или двутактова машина от типа на Вартбуржини и Трабантойота, че да се правят тези неща! Дори и електронно запалване да сложиш, пак си ги дръж на предписаното от завода. Ако една свещ се зацапва или не работи като хората - причините са само две - скапан мотор или свещ за коша за смет/при положение, че всичко останало - кабели, капачки, лули е ОК!/.
Ако можеш - помогни, ако не - не пречи!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|