Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:11 28.09.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема da popitam ....нови  
Автор minimiro (Xara MASTER)
Публикувано21.06.02 19:38



na Shkoda 120L si slojih Landi AGU (predi 2 years).... tova koeto me tormozi oshte ot kato beshe 4istak bursak nova e 4e taz kola na gaz postoyanno si meni tihite oboroti :o(
Palish sega tihite sa ti dobre... palish sled 4as ve4e prekusva ta se ne trae..... napravo durpash kraka i tya hop gasne...... sled oshte 4as pak sa si nared.....posle puk sa tolkoz visoki 4e i bez gaz moish da karash deba........ naprao se umorih da vrutkam onaz vrutka za tihite oboroti....... a i problema e 4e osven tihite oboroti tya bila komandvala i kolko da e bogata smesta (ili pone tova razbrah az) i se otkazah ve4e da ya pipam....... ta ve4e napravo ne znam.......
Shkoda.... edni maistori mi zatvaryat ventila kum vtora klapa (ne bil tryabval pri shkodite) drugi go otvaryat shtot si bil otvoren vtoria drosel na nam si kvi gradusi, da podhranval...... kaji kvo da praa be 4ovek...... pisna mi ti kazvam..... :o(
Ina4e puk vseki maistor me ubejdavashe kak kato sum bil smenil verigata shtyal da se reshi problema s prekusvaneto i nesigurnostta na tihite oboroti..... e ne se reshi, ili pone ne se reshi napulno :o(
Smenih ya.... pak si menim oborotkite gat ni skimne, edinstvenoto det se oprai e razhoda...... toi se normalizira..... ot 9 i kusur na 100 izvungradsko padna na 6.5-7-7.5 v zavisimost ot tova dali ya nastupvam...... ma puk ot druga strana gradskia razhod ne mrudna ostana si se 9-10/100.......... :o(

P.S.> Be nyakoi slu4aino da znae v Ruse dali ima gazov analizator za AGU ili puk naistina dobur maistor za centrovka ili remont na izparitelya ako e nujno....

Press [ESC] to detonate or any other key to explode.


Тема Re: da popitam ....нови [re: minimiro]  
Автор ШkoдaМодератор (Speedster)
Публикувано21.06.02 22:05



Тези проблеми с тихите обороти няма да ги оправиш само с връткане на болта на изпарителя! Явно имаш някаква нестабилност!
Не пишеш на бензин как е! А и като сложиш нов в.филтър има ли промяна! Не забравяй, че двигателя като е отзад много хубаво се души в горещ въздух и в прах! От такова разстояние кой знае колко не мога да дам акъл, но все пак - втората клапа щом работи - газ трябва да се подава, иначе няма да имаш ряз и ще се вдигне доста разхода.
Я кажи къде ти е сложен изпарителя и как е подвързан към водата?
Дано с няколко постинга се разберем по главните въпроси и да открием нещо!

Ако можеш - помогни, ако не - не пречи!


Тема Re: da popitam ....нови [re: minimiro]  
Автор alexbg67 (Недоразбрал ;))
Публикувано21.06.02 23:10



Не знам дали ще съм полезен, но нека споделя и моя опит Шкода+АГУ
10 години, от които 7 на газ, едно такова нещо 120Л старото купе, новия двигател, куп екстри (шибидах, 5 ст. скоростна кутия, оборотомери, широки гуми, усилен заден мост... бе имаше още много) и смея да твърдя с първата бутилка в купето, зад задните облегалки...
Значи туй чешко чудо на техниката си работеше с един сбирщайн за АГУ перфектно и палеше на газ до -8 градуса навън. Изпарител - Ренцо Ланди, разположен отзад, отляво под преливника. Захранване с охл. течност от байпаса на парното. Демек от другия край - десния заден калник. Външно пълнене и без ограничител на обема. Смелчага !
Ако си с тройник - има значение и за двете камери количеството газ за празния ход - те не се затварят плътно!!! Или поне чехът така го е конструирал... При износване на рег. винтове на дроселите може да се получи пълно затваряне, което влияе на празния ход. (Такова понятие "тихи обороти" няма). Значи, както ти казва Шкода, ако на бензин е перфектна, тогава според мен имаш ядове с изпарителя. На колата не и пука дали е зима или лято, повярвай ми! Ако караш предимно на газ и дай предварение 7 градуса - най-добре и се отразява! Ако сложиш електронно запалване (транзисторно или теристорно) промени електродното разстояние на 0,9 - 1 мм.
За сега друго не се сещам. Успех!


.

Все за нещо ще намери
да се начумери...
Винаги намирам причина


Тема Re: da popitam ....нови [re: Шkoдa]  
Автор minimiro (Xara MASTER)
Публикувано22.06.02 17:28



filtura mi e nov.....
izparitelya e vdyasno, zaka4en e na gredata.... baipas za voda ot parnoto...
za imane na ryaz ima...e ne e kato na benzin no si tegli kolata..... na benzin si raboti perfektno.... po princip ne se oplakavm i ot rabotata i na gaz s izklu4enie na tiya oboroti..... prednata sedmica ot Ruse do Pleven i obratno mi izgori 15 lv.... koeto si e super razhod pri polojenie 4e si goneh sredna 100....a kolata do tavana be nabluskana s bagaji+2ma 4oveka......... e imashe i izsilvania..... max ya nastupih do 165 .... ma nashte koli ne sa za takiva natovarvania ta tva sa si samo momentni natovarvania.....
neznam dali moje da e ot slednoto......tupanarite koito mi ya montiraha.....sa oburnali izparitelya....t.e. probkata za po4istvane mi se pada otgore.....
ina4e si pali na gaz bez problemi....kato e goresht dvigatelya s malko pove4ko vurtene, no si pali......
sveshtite i te sa novi....brisk silver
verigata kakto znaesh ya smenih....na nyama i 1000 km e...SAX nemska....
osnoven remont predi po4ti 7000km.....

P.S> Be dokolkot znam podavaneto na gazta se kontrolira ot vakuma na dvigatelya...... da ne bi tam nyakude da imam problemi be deeba..... znam li i az ve4e...... da ne bi neshto da mi nestabilen vakuma da pada da se diga..... :o( taz kola kvo li ne i smenih ve4e...ot daraka kola ya napraih...... sigur 1500 kinta she da mi e glutnala ve4e.... e s AGU-to i pokupatelnata si cena de.... :o)


Press [ESC] to detonate or any other key to explode.

Редактирано от minimiro на 22.06.02 17:36.



Тема Re: da popitam ....нови [re: minimiro]  
Автор ШkoдaМодератор (Speedster)
Публикувано22.06.02 19:29



Изпарителя задължително трябва да е "с главата нагоре"! Ако трябва вземи друго парче тръба и си го сложи както трябва, ама като го свалиш първо му източи боклуците! Хубаво е също да провериш филтъра на газовия клапан в какво състояние е - почисти го, а ако е много мръсен го смени - струва около 3лв.
Когато моята беше с оригинален двигател/Боже кога беше това.....!/карах с изпарител НАМИ и нямах проблеми с паленето нито зиме, нито лете,въпреки че знаеш какви са смукачите - на бензин работят, ама на газ-ядец! Тогава и аз си позволявах, да я поиздухвам по малко до по.високи скорости, но сега с тоя двигател и късам гъза от каране! Е, пак над 150 си е не дотам стабилна, ама да видш Шкода да мине покрай теб с 5 човека и 180 км/ч си е смайващо!
Никога не съм давал много пари за верига! Купувах една от Лада, режех я на две и правех две за Шкодата. Те и без това бързо зе разшумяват, та поне да не ме е яд....!
Как ти държи температурния режим?

Ако можеш - помогни, ако не - не пречи!


Тема hehe bat minimiro:)нови [re: minimiro]  
Автор Frankie The 4 Fingers (LUD SAM!)
Публикувано22.06.02 21:05



ela v ElitSat she ti q oprawim hahaha:)

Posetete http://mistermeth.hit.bg - ringtones za vodeshtite marki telefoni !


Тема Re: da popitam ....нови [re: Шkoдa]  
Автор minimiro (Xara MASTER)
Публикувано23.06.02 16:13



Ne shte da zagryaa mamicata i :o(
Si4ki shkodadjii se tuhkat 4e osobenno lyatno vreme i parno puskali da ohlajdat...moita nad 70 neshte da ka4i..... i to pri natiskane....... ina4e standartno 60-65..... smenyah termostata 2 puti.....sushtoto....ot 4asovnika na tabloto she da e si vikam.... i nego go smenih - sushtia X .......

.... kak se izto4vat boklucite? otvurtash probkata i posle? i kude se namira toz filtur na gazovia klapan?
Pitam shtot sum malko bos v tehnologi4no otnoshenie....... tai e kat ne sa im slojili edna klaviatura otzad.... da si ya preinstaliram i upgradvam kat mi skimne :o)



Press [ESC] to detonate or any other key to explode.

Редактирано от minimiro на 23.06.02 16:19.



Тема Re: da popitam .... [re: minimiro]  
Автор ШkoдaМодератор (Speedster)
Публикувано23.06.02 19:18



Ти наистина си уникален случай! Повечето греят!
Трябва да се увериш, че не ти е вярна индикацията на температурата! Ако нямаш нормално загряване - просто не търси стабилна работа на изпарителя!
Мисля че много лесно можеш да разбепеш дали са вярни показанията. Температурата се мери в главата. Контактни термометри дал бог - те са част от продаваните на пазара дигитални мултицети. Проверяваш температурата на главата - тя трябва да е почти колкото показва там на таблото. После вече пак ще говорим!
Изпускането на боклуците от газовите клапани става чрез развиване отдолу на утайника и издухване на боклуците. Те са в твърд вид! Боклуците в изпарителя са вече течна маса и също трябва да бъдат изпускани регулярно!Само се развива пробката и те си изтичат! Виж, ако не са пускани много време е възможно да се е образувала твърда маса, която лесно излиза, като дадеш контакт и ако е електрически му се откача захранващия кабел на бобинката. Така газта, която се събира при голямата мембрана избутва навън боклуците! Е, ако това не е правено 100години/и такова съм виждал/ вече се налага да се бърка с клечка или с нещо друго!

Ако можеш - помогни, ако не - не пречи!


Тема Re: da popitam ....нови [re: minimiro]  
Автор alexbg67 (Недоразбрал ;))
Публикувано23.06.02 23:31



За тази картинка ми иде да те утрепам
Ама нейсе, ... при мен при тази температура колата вървеше много по-добре, отколкото при 80 - 82 градуса. Не знам що и се шашкаш? Ако искаш свестен термостат, търси Wahler. Мисля, че така се пишеше. Btw, Форда също ми върви по-добре когато не е в оптималния темп. рижим, а съм го чувал и от много други хора... Виж, за зимата имаш основание за тревога... С това слабо парно, и с този технологичен отвор за жило някакво, отпред на таблото...
Сега нещо ми хрумна - провери си фланеца на карбуратора, да не се е покривил от пренатягане - алуминий, нали знаеш... Играе роля за стабилната работа на празен ход, гълта допълнително въздух, евентуално...
Но ако приемаш съвети само от Шкода, недей да четеш това което съм изписал. Защото бях шкодаджия само 10 години.


.

Все за нещо ще намери
да се начумери...
Винаги намирам причина


Тема Re: da popitam ....нови [re: alexbg67]  
Автор ШkoдaМодератор (Speedster)
Публикувано23.06.02 23:48



Когато бях с оригиналния двигател аз също забелязах, че Шкодата върви много по-добре на бензин преди да стигне 85 градуса , а беше оригинално с немски термостат. Особено по-калпавия бензин в Русия! Ако искаш вярвай но там съм я юркал със 72 октана! Майката му беше да не е загряла повече от 80 градуса и да не падаш под 2000 оборота! Само че на газ после се оказа че не е така и е напълно нормално, защото на изпарителя му е нужна температура 80-85 градуса. Забелязъл ли си(, че като позагрее повече/не да прегрява/ и по-не върви на газ! За това и вече почнаха да правят електрически изпарители, които винаги са в оптимален топлинен режим!

Ако можеш - помогни, ако не - не пречи!



Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.