Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 16:52 30.06.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема Re: Polzata ot AGUнови [re: Patil]  
Автор ШkoдaМодератор (Speedster)
Публикувано22.06.02 08:58



Така!
1. Вярването е желателно в тези клубове и не е задължително, но в това няма нищо обидно! Аз също мога да се похваля с това че автомобилът ми гори 10/100 на газ при каране - Раковски - София/Автосалона/ и обратно, с над 140 км/ч по магистралата и с 4 човека в колата и един юноша! Тези които са пътували вярват, ти ще повярваш ли?
2. Карбуратора ти е К 126 П и той позволява подобни намаляния и регулировки и данните са възможни! Но това при условия, които спомена Младежа. Усъмних се защото на по-новите Вебер карбуратори това е невъзможно/вече писах защо/, а по-старите като твоя не блестят с добра икотомия при динамично каране.
3. Ако като мен имаш автомобил, който да е купен на 17 юни 1986г и в момента да е на 1 млн км ще разбереш къде отива дори и малката икономия!
4. За повредата по двигателя не вини газта! То за да набере толкова нагар, че да се откърти мога да си направя извода в какво положение е бил вече.
Истината е, че дори и малка - икономия има винаги! Имала я е и ще я има - кога по-голяма, кога по-малка! Но за хората които караме много тя е важна!

Ако можеш - помогни, ако не - не пречи!


Тема Re: Polzata ot AGUнови [re: mladeja]  
АвторPatil (Нерегистриран)
Публикувано22.06.02 17:49



Kilometrajat e veren.Tseliat panel s priborite e nov, reduktorcheto na kilometraja,koeto se namira na skorostnata kutia sashto e novo.Novo e i jiloto na kilometraja.Kupuval sam gi oshte po Bai Toshovo vreme, kogato niamashe turska stoka.Kogato poluchih za parvi pat tozi razhod, ne poviarvah,zashtoto izobshto ne si biah postavial za tsel goliama ikonomia.Prosto mahnah gazta,nastroih na benzin i poteglih.Izpolzval sam samo saveti,davani po razlichni knijki.Az samiat ne sam maistor po dvigateli-niamam takava spetsialnost.Sled tova na niakolko pati zamervah razhoda po razlichen nachin:s 1 litar benzin v shishe;s goliamo kolichestvo benzin na dalag pat do spirane na dvigatelia(v bagajnika imah rezervna tuba s 5 litra benzin);s dopalvane na palen dogore rezervoar,bez da slagam varhu nego tejest,za da ne go deformira(riadko mi se sluchva da palnia rezervoara do dupka).Vsichko tova go praveh,zashtoto se samniavah,che sam postapil pravilno,kato sam mahnal gazovata uredba.Az sashto karam s postoianna skorost ot 80-90 km/chas.Ostavil sam elektromagnitnia klapan na benzina ot gazovata uredba i spiram benzina,kogato spuskam Beklemeto naprimer.Ne potegliam riazko,ne spiram riazko.Mnogo riadko karam prodaljitelno vreme sas 120 km/chas.Pri visoka skorost ne sam zasichal razhoda.
Iad me e,che vapreki mnogoto opiti ,ne uspiah da svalia razhoda na gaz pod 10 litra na sto km. pat izvangradsko.Pri karane na kasi razstoiania ot po 10-20 kilometra s izstivane na dvigateli,razhodat stava pochti 13 na sto.Tova sam go ustanoviaval pri liatno karane.Prez zimata do slujbata i obratno na kasi razstoiania 18 na sto.Mai zabravihda kaja, che izobshto ne izpolzvah benzin dori pri palene.Problemi s paleneto sam imal samo v po-goliam stud .Edin komshia,koito ima Lada1500 se oplakva,che i pri nego polojenieto s pazhoda e sashtoto.Izparitelia mu e italianski,no ne znam kakav.Drug priatel s Lada2107 kazva, che i pri nego e taka.Izparitelia e vtora upotreba-proizveden 1992.Vsichki membrani sa smeneni.Inache kolata mu varvi idealno.Imam sastudent,koito v momenta kara Matiz injektsion kato taksi.Mahnal e injektsiona,slojil e kolektopni ttrabi i karburator na Tiko i kara s gaz.Uredbata e Landini ot 90 i niakoia godina.Kazva ,che ia e ogranichil do minimum i gradsko gori malko nad 5 na sto,no vijda zor na bairite v Pleven(toi e ot Pleven).Sutrinta govorih s edin taksimetrov shofior na Opel Kadet 1300.Kolata mu e s Landini i gori 8 na sto gaz gradsko.Abe i na men mi se izka da karam evtino s gaz,no ne mi se poluchava.Moje da e ot izparitelia.



Тема Re: Polzata ot AGUнови [re: Шkoдa]  
АвторPatil (Нерегистриран)
Публикувано22.06.02 18:37



Toku-shto izpratih na Mladeja pismo.Mai ste me razbrali nepravilno za skorostta.Moskveto diga normalno 140,no az pisah,che vsichki izmervania sam pravil pri skorost 80-90.Sas 140 iskah da kaja,che regulirovkite ne sa se otrazili na maksimalnata moshtnost,a samo na moshtnostta do 80 km v chas.T.k Moskvichat e sazdaden za prodaljitelna skorost ot 90 km v chas, do tazi skorost triabva da se tarsi ikonomiata,a ne pri barzo i dinamichno karane.Shkoda,abe s edin priatel sastudent ot Pleven razglobiavahme dvigateliat na staroto mu Tiko.Toi e taxidjia ot 10 i poveche godini.Ta dvigateliat na Tikoto beshe s izkrivena glava.Probeg oklo 350000.Kara go na gaz.Napravi mi vpechatlenie, che po cheloto na butalata imashe minimalen nagar.Kaza,che dvigateliat izobshto ne gori maslo.Pri men kombinatsiata ot maslo v gorivnata kamera i gaz mai dovede do goliamata avaria.Dvigateliat ne beshe iznosen.Kompresiata ia meriha sas spetsialen nemski kompresomer.Az imam ruski,koito pokazva sashtoto-11 atmosferi.Kupih kolata vtora raka 91-va.Dvigateliat beshe skapan(goreshe ujasno mnogo maslo i tsapashe sveshtite).92-ra Napravih osnoven remont i smenih dosta neshta.Za sajalenie togava tselite remontni komplekti biaha 1800 leva i se namiraha samo na bitaka.Ta butala,segmehti i t.n slojih novi, no rizite shlaifah.Ta da ne e tova prichinata za masloto.Maistorite nishto ne mi kazaha.Zled intsidenta sas butaloto napravih vtori osnoven remont.Tozi pat absoliutno vsichko za koeto mojesh da se setish po dvigatelia beshe novo.Minah 2,6 ,10 hiliadi kilometra,a v rezbata na sveshtite beshe vse palno s maslo.Predstaviam si kakvi shte sa chelata na segashnite butala.Prez garlovinata na kapaka na dvigatelia duha dosta i napravo se vijdat sinite izlitashti gazove.Remontnia komplekt e razgradski.Sigurno obache znaesh,che rizite sa im ukrainski.Po tiah imashe dosta dalboki draskotini ot honinga.Vijdal sam i drugi moskvichi v podobno sastoianie.Za Ladi ne znam.Imash li nabliudenia po vaprosa?



Тема Re: Polzata ot AGUнови [re: Patil]  
Автор ШkoдaМодератор (Speedster)
Публикувано22.06.02 19:12



Доста Москвичи са ми минали през ръцете от 1978г до сега, и да ти кажа честно по-съм вярвал на стари ризи, шлайфани от моя шлайфист, с нови ремонтни бутала и сегменти. Риза от неотлежал чугун е пълен капут! Е, не че сегменти, като ихтиманските са много хубави, но.... важното е на какво ще налетиш!
Не е нормално резбата да се пълни с масло и да пуши отвътре синьо, но има и нещо друго което ме притеснява - какъв бензин караш! В последно време доста се навъдиха машини, които дори претропват лагери на колянов вал от разводнено масло с калпав бензин, който не изгаря, а отделя нагар и попада в картера!
За нагара - не е нормално да е бял и твърд, дори да е от масло! Бялото ми намирисва на нещо в бензина или по-лошото - вода! От котлен камък, който е корав като камък може да стане беля, но от нагар от масло - за пръв път чувам за толкова години работа! Нали знаеш/сигурно /че Мосвичите имат лошия навик да пукат глави! Понякога това е съвсем малко и ако не го зориш може и да не усетиш! Ама чак пък в четирите цилиндра...! Много интересно! Ако откриеш нещо ще ми е интересно да го узная!

Ако можеш - помогни, ако не - не пречи!


Тема е кво като е Мустанг?нови [re: Patil]  
Автор Frankie The 4 Fingers (LUD SAM!)
Публикувано22.06.02 21:16



аз преди маздата имах и аз Мускал и си беше пушка:) да не казвам че вървеше по-добре от маздата че ше е срамота ама....:)
гори малко пове4е от колкото на бензин но цената на газта е почти 2пъти по-малко а имаше и периоди когато беше по 51ст:)

Posetete http://mistermeth.hit.bg - ringtones za vodeshtite marki telefoni !


Тема Re: Polzata ot AGUнови [re: Patil]  
Авторasder (Нерегистриран)
Публикувано23.06.02 00:08



a s kakav dvigatel ti e moskvicha?



Тема Re: Polzata ot AGUнови [re: asder]  
АвторPatil (Нерегистриран)
Публикувано23.06.02 10:49



Deforsiran 412.Vchera govorih i s edin nepoznat, sprial sluchaino pred moia blok.Moskvichat mu e originalna 412-titsa.Bil na dosta kilometri.Gorial 11 na sto v momenta.Niakoga-10 na sto.



Тема Re: Polzata ot AGUнови [re: Шkoдa]  
АвторPatil (Нерегистриран)
Публикувано23.06.02 11:29



Karam s 86(oshts go ima),91A i 92H.Ne sam usetil da razvaliat masloto.Sled poslednia remont na dvigatelia teche dosta maslo niakade ot prednia kapak.Pod kolata e neprekasnato lokvichka.Ne mi ostava vreme ,a i merak, da se zahvana s otstraniavaneto i.Ta chesto dolivam maslo.Ne moga da proveriabam za voda v masloto, t.k. niamam trap v garaja i ne e vazmojno da se prokopae poradi otvratitelnoto razpolojenie na kanalizatsiata na bloka.Imam obache vazmojnost da polzvam otvreme - navreme edin trap,na koito si smeniam masloto.Lekichko otvartam probkata i gledam dali niama da prokape voda.Tozi savet mi go dade edin kolega.Ne go pravia pri vsiaka smiana na masloto, no go pravia.Ne sam zabeliazal dosega voda.Pri poslednia remont maistorat kaza, che e izkrivena malko glavata i ia davah na freza za izpraviane.Ne sam se setil za puknata glava , a i maistorat ne mi spomena nishto po vaprosa.Toi sashto ima Moskvich i se oplaka, che pri nego se poluchilo taka.No toi ima loshi shofiori v kashti, koito predimno karat kolata.Toi samo remontira i se iadosva.Abe iazak che otdeliam tolkova usilia i pari za tazi mashina.Inache me vozi,na pat ne me e ostaviala.No se nalaga poniakoga da opraviam nepriatni povredi tochno na pat.Ia benzinovata pompa shte glatne vazduh ot samorazvilia se kapak ia izpariteliat shte zamrazne ot spirane na tsirkulatsiata na topla voda prez nego.Vodata pak spira, zashtoto ot podvijnite vrazki kape voda i postepenno nivoto i spada.Edin kolega,kato vidia izparitelia, kaza che e praven ne vav VMZ, a v niakoia rabotolnitsa na Karlovo.Samo prednia kapak bil originalen.Neprekasnato gori i elektromagnitnia ventil na gazta.Toi e proizvodstvo na Optikoelektron-Panagiurishte.Proveriavah niakolko pati instalatsiata, t.e. releto i vsichko e na red.Imam dvama rodnini(na jenata),koito tsial jivot sa se zanimavali tiasno s elinstalatsiata na avtomobilite.Ediniat e po akumulatorite-injener.Meriha horata s profesionalna aparatupa, nastroiha i pak mi izgoria.Sredno gori na 2 -3 godini.Moje-bi zashtoto se namira ot stranata na izpuskatelnite trabi, no tam ia montiraha i ne vijdam kade drugade ima miasto.



Тема Re: Polzata ot AGUнови [re: Patil]  
Авторsando (Нерегистриран)
Публикувано23.06.02 11:32



wartburg 353 2 takt na gaz
izvangradsko 8.5/100 pri 80-90 km/h
gradsko sofia 12.5



Тема Re: е кво като е Мустанг?нови [re: Frankie The 4 Finger]  
АвторPatil (Нерегистриран)
Публикувано23.06.02 11:33



Uvajavam si Moskvicha,zashtoto e ot malkoto mashini,na koito mojesh da otstranish barzo povredite, kadeto i da se sluchat.No na gaz ne mi varvi ikonomichno.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.