Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:55 26.04.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема А пали ли студена на газ?  
АвторДилбepa (Нерегистриран)
Публикувано25.04.02 15:02



Естествено честито за новия клуб и от мен.
Братлета, дайте мнение по въпроса защо колата ми - Темпра, моноинж., за нищо на света не ще да запали на газ, когато е студена. След като загрее до около 40-50 градуса нещата се оправят. Купих колата оборудвана с уредбата -италианска, и не съм ходил при майстор, имам достатъчно проблеми и с работата на бензин. Допускам, че може да има връзка между двете. Дайте съвет къде в Пловдив може да ми я прегледат разбиращи хора.



Тема Re: А пали ли студена на газ?нови [re: Дилбepa]  
АвторChocho (Нерегистриран)
Публикувано25.04.02 18:57



Zdraveite, i chestito na novia klub! Ste spodelia moeto mnenie za palene na studeno. V semeistvoto imame 2 koli - Seat Ibiza i Peugeot 405. Na Seata slojihme italianska AGU - Marini. Kolata vyobshte ne pali kato e studena, no kato zagree okolo 40-50 gradusa si minava na gas i niama problemi. Na Peugeot-o slojih Lovato i dosega ne e pomirisvala benzin. Pali si samo na gas i to bez nikakvi problemi. Okaza se che na izparitelia na Lovatoto ima 2 vrytki - za prazen hod i za izhodnoto naliagane, a na Marini-to samo za ednoto, no ne znam koe tochno i sym siguren che tam ima neshto gnilo. Az lichno mislia che tova e prichina niakoi koli da ne mogat da paliat na gas. I tyrsia reshenie kak moje da se promeni tova. Vie kakvo mislite?



Тема ne e ot tova mojнови [re: Chocho]  
Автор mistermeth (LUD SAM!)
Публикувано25.04.02 19:08



az svalih mojto AGU - Marini ot Moskvi4 412( tam paleshe kato e studena bez problem, no ako q izpusnesh da izgasne posle dokato ne stopli nqma trygvane). slojih q na Mazda 626 2000i( ne znam dali e mono ili pylna injekciq no tam pyk vijte kwo stawa: sutrin ako e na gaz pali i sled okolo 2 sekundi ugasva i ne moje d azahape posle dokkato ne stopli izparitelq... NO, az otkrih edin 4alym ako ve4erta q izgasq na benzin i sutrinta oshte kato q zapalq na benzin moga da prevklju4a na GAZ i varvi dobre dori ne gasne. no pyk imam drug problem ponqkoga i denem kato q ostawq na gaz i ne shte da pali kolkoto i da e topla.
primerno minal sam 100km gasq i vednaga ako probam da zapalq na gaz naprawo se edno nqma tok v akumulatora taka vie na umrqlo

Posetete http://mistermeth.hit.bg - ringtones za vodeshtite marki telefoni !


Тема Re: ne e ot tova mojнови [re: mistermeth]  
АвторChocho (Нерегистриран)
Публикувано26.04.02 10:22



I Seata imashe systia problem i kato otidoh na serviz se okaza che prekusva edno kabelche, koeto otiva v niakakyv iglen klapan v karburatora. Niakoi put pali sled kato sym karal, niakoi put ne ste. Slojihme nov kabel i vsichko se opravi, no posmyrtno ne pali na gas kato e studena....



Тема Re: А пали ли студена на газ?нови [re: Дилбepa]  
АвторCECO (Нерегистриран)
Публикувано26.04.02 16:41



Паленето на газ при студен двигател е нежелателно, защото в такъв случай изпарителя изпълнява само функцията на редуктор на налягане и може да се заскрежи, което скъсява живота на мембраните. За да започне да изпарява газта, е необходимо да загрее двигателя, тъй като изпарителя се подгрява от охлаждащата течност.
Може да се пали на газ при студен двигател ако температурата на въздуха е над 20 градуса.



Тема e daнови [re: Chocho]  
Автор mistermeth (LUD SAM!)
Публикувано26.04.02 21:32



i mojta ne shte kato e studena, no da ti kaja majstori sa mi kazwali 4e prosto ot teq uredbi deto sa sas Termi4en izparitel(po starite) e taka kato se slojat na injekciq
i az ne znam shto

Posetete http://mistermeth.hit.bg - ringtones za vodeshtite marki telefoni !


Тема ne si mnogo praw....нови [re: CECO]  
Автор mistermeth (LUD SAM!)
Публикувано26.04.02 21:34



shtoto az kato bqh s Marini-to na Mosvi4a si paleshe i pri dosta po-niski temperaturi.....
4ak ve4e na zima kato svi golemiq stud togava ne mojeshe

Posetete http://mistermeth.hit.bg - ringtones za vodeshtite marki telefoni !


Тема Re: А пали ли студена на газ?нови [re: CECO]  
Автор DanailP (добродушен)
Публикувано27.04.02 19:04



Predisnata mi kola beshe Tavria. Izparitelia beshe BRC. Paleshe na GAZ pochti do 0 gradusa. Chak kato padne temperaturata mngo minawah na benzin wecher da ne mucha dwigatelia.

... По добре Богат и здрав отколкото ...


Тема Не е точно така...нови [re: CECO]  
Автор Vento (VW маниак)
Публикувано27.04.02 19:20



защото един приятел до преди година имаше Рено 11 със много хубава западна АГУ (не не помня каква марка) - за съжаление удари челно колата и сега тя е в моргата.
НО НИКОГА не беше включвал на бензин. Палеше на газ дори при -10'.Това съм го виждал многократно със собтвените си очи. Питах и моите 2-ма майстори по газовите как е възможно и те ми обясниха, че изпарителят му билмного хубав. Вътре големите гумени мембрани били като облечени в много тънък слой алуминий (май алуминий беше), който ги предпазвал от студената газ, защото иначе се втвърдяват и престават да си вършат функциите. Всички останали карантии вътрв в изпарителя също по някакъв начин били предпазени от студената газ...
И никога не е обледенявал този изпарител. Не знам, беше страхотен. В моргата го продали веднага.

Просто ви казвам какво съм видял, който иска да не вярва...


Volkswagen е моят автомобил!

Тема Re: Не е точно така...нови [re: Vento]  
Автор ШkoдaМодератор (член)
Публикувано27.04.02 20:27



Аз ти вярвам, защото от 3 годин карам само на газ, защото...нямам резервоар! Един приятел ми донесе от Италия изпарител Ланди, употребяван, с електрически празен ход, и с нежелание замених своя белоруски изпарител НАМИ. О чудо! Оказа се че колата може не само нормално да работи на газ, ами и дя върви страхотно и да пали по всяко време!
Само при по-ниско от -15 градуса поливам изпарителя с 1-2 л гореща вода и ...това е. Оставям го да поработи 3-5 мин и потеглям без резки издухвания на І-ва и на ІІ-ра1 докато мина около километър. През това време вече е станало около 40 градуса в двигателя и после няма грижи!
На втората година, както казах не беше нов изпарителя, му смених всички мембрани и "О"- пръстени и това е. Зареждам по 60-80л газ на седмица!

Ако можеш - помогни, ако не - не пречи!



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.