|
Тема
|
Как "Дискавъри" потули АДИАБАТНИТЕ двигатели:
|
|
Автор |
Neobogomil (ХЕРМАФРОДИТОЛОГ) |
Публикувано | 21.10.22 00:12 |
|
Да си направиш оглушки и да пренебрегнеш АДИАБАТНИЯ двигател (ДЕТАНДЕРИТЕ) за работа с водород е кощунство! Все пак Тойота и Хюндай днес ползват силови агрегати близки до АДИАБАТЕН двигател, за усвояване енегия от водорода!
Нека Рачо си прави сметка - патентни мишкувания или ФИЗИКА!
| |
Тема
|
Re: Как "Дискавъри" потули АДИАБАТНИТЕ двигатели:
[re: Neobogomil]
|
|
Автор |
Neobogomil (ХЕРМАФРОДИТОЛОГ) |
Публикувано | 22.10.22 10:25 |
|
Знаем, че след разреждане, електролитен кондензатор много бързо добива допълнителен заряд от топлината в него. При акумулаторите се наблюдава същото...
Но ООН ("Дискавъри") реши да потули и това копаене на джаули (kWh термоелектричество):
.
| |
|
Радвам се че Митбастър са обореви За пръв път виждам това видео.Нямам време за нищо гледам възрастен човек. Бих се радвал да си прав, но нямам емпиричен материал. Зает съм Нео. Не е лесно!Япония е могъща държава имат пари за много работи.Те и двигателя на Митев реализираха още през 1973 година. Мисля фирмата се казваше Тойо Когио.Напред са хората - имат пари. Митев е създал концепцията си през 1966 но е трябвало да работи такива бяха времената. Нямал е ресурси и всичко остава само на хартия ползвал е инверсната точка на разширяването при газовете при някои от тях след разширяване температурата се вдига а не се намаля . Мисля че вече го коментирахме това нещо. Другия учен е жив но не иска да споделя нищо, нали ходих при него и се опитах да разговаряме само ми подари книгата им която и ти имаш доколкото знам вече.На думи нещата са прости и лесни но си е сериозна физика , дори имаше период в който аз мислех че писаното в книгата на митев е уйдурма но сега вече знам че е казвал реални неща. Не очаквай помощ на държавно ниво. Няма да я получиш! Самата книга е в голямата си част празни думи и бълвоч но идеята посочена като основна тема е наистина основополагаща и повтарям се - трудна за разбиране . Възможно е Митев да е преценил че в друга редакция книгата не ще получи никакъв интерес и за това е добавил простотийките. И в СССР е правен такъв мотор мисля че и затова вече говорихме имам снимка от него и от японеца имам.Не знам на Балканския полуостров държава която би се наела да рискува с опити. Времената се променят и ще трябва да се търсят начини за заобикаляне на трудностите.
Редактирано от stillpigi-166243 на 17.12.22 13:48.
| |
|
"Митевите" вещества са добри за отопление и ПАРОПРЕГРЯВАНЕ - с тях може да ти е ГОРЕЩО, а не да ти казват че климатикът ти бил ефективен, па като го туриш на голяма стая и под него да няма градусите.
Чрез ПАРОПРЕГРЯВАНЕТО Митев открива и ВСЕВЪЗМОЖНИ ДВИГАТЕЛИ, за ТЕЦове и каквото се сетиш.
Американските ТЕЦове (два вече) са по тези СТЕЛТ технологии.
При условие, че цената на електроенергията им е висока, прави сметка, колко им е добавената стойност и колко ДДС източват.
Битовите потребители, плюс административни, ползват по-малко от производството на САЩ-ТЕЦовете.
Водородът от водата е чудесен за паропрегряване, но опитват да го заменят в комуналното електропроизводство, поради ред причини. С него е устискал Ленинград на Обсадата. И въздушната му отбрана е от водородни цепелинчета с въженца.
| |
Тема
|
Re: Как "Дискавъри" потули АДИАБАТНИТЕ двигатели:
[re: Neobogomil]
|
|
Автор |
Neobogomil (ХЕРМАФРОДИТОЛОГ) |
Публикувано | 14.02.23 03:26 |
|
АДИАБАТЕН термоМАГНИТЕН двигател, полу-признат от провинилия се по-рано Адам Савидж:
.
| |
|
|
|
|