Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:08 13.11.24 
Природни науки
   >> Физика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | (покажи всички)
Тема Вселената като компютърна симулациянови  
Автор blood2 ()
Публикувано29.05.17 13:32



Вселената е една компютърна симулация. Филм или компютърна игра.

В основата и е математиката и програмирането. Вселената е програмирана. Всеки отделен обект е програмиран да изпълнява дадени свойства, различните обекти имат понякога различни физични или химични свойства, но въпреки това има запазване на енергията, защото всичко е в общ логаритъм.

Когато системата се натовари с прекалено много обекти, FPS става по-малко и съответно се получава изкривяване в пространство-времето, както при компютърна игра.

Обектите нямат реална големина. Всеки от тях е съставен от по-малък обект, а най-малкият е съответно, няма го, както ги няма и голямите обекти. Най-малкият обект има най-проста програма и най-прости математически функции програмирани.

Всичко е математически свързано, има програмен код, защото всичко е компютърна симулация и компютърна игра. Затова няма как обектите да са сами за себе си самостоятелни, няма как да имат обем или пък енергия, а също така няма как eлементарните частици да са разположени някъде, защото не съществуват.

Квантовият компютър не съществува. Създаването на супер бързи компютри зацикли, вече не могат да направят по-бърз компютър с 1 процесор. Това е така, защото Вселената е едно симулация. Няма как в симулация да правиш безкрайни изчисления, а само програмираните в симулацията.

Цялото развитие на Човечеството е една симулация. Затова няма смисъл в развитието, в това да се предвиди какво ще е то в бъдеще. Защото това е компютърна игра, която е непредвидима и неподчиняваща се на законите на Вселената.

Изкуственият интелект не съществува, защото няма естествен такъв, а само програмен код и изпълнението на компютърна игра.

Няма как случайно да е създадена Вселената, физични закони на милиарди години, слънца, планети които се въртят около тях, химични елементи, живот, хора. И да се спазват физичните зависимости, ако това не е нагласено.

Вселената е нагласена компютърна игра. Има доста пророци в историята, които знаят бъдещето, защото знаят как някаква част от бъдещето е нагласена.

Остават още много неразкрити въпроси, на които в бъдеще науката ще отговори.

Как точно е създадена тази симулация на Вселена. От какво, от живи същества или машина. Каква е целта на Вселената.

Бихме могли да поспорим какъв е интелекта създал тази Вселена. Защото това е много интересно. Но това е за клуб Философия или Психология. Как е подредил програмният код, как е закодирал например големината на обектите, разположението и свойствата на Вселената, развитието на Цивилизациите, формата на обектите, предназначението им, свързаността им с математиката и още много интересни неща.

Това е бъдещето на науката. Да разбере поне малко какъв е интелекта и как и защо е направил Вселената такава каквато е. И защо е направена като компютърна игра.



Тема Re: Вселената като компютърна симулациянови [re: blood2]  
Автор Heoбoгoмил (ХЕРМАФРОДИТОЛОГ)
Публикувано29.05.17 13:51



Протестирам!

Мафията почна с улавщини!





Тема Re: Вселената като компютърна симулациянови [re: blood2]  
Автор Alenadrow (старо куче)
Публикувано29.05.17 17:07



Създаването на супер бързи компютри зацикли, вече не могат да направят по-бърз компютър с 1 процесор

Нито едно от тези две твърдения не е вярно. Към момента имаме суперкомпютри, които са около 100 пъти по-бързи от тези преди десетина години само. При микропроцесорите скоростта на изпълнение на една нишка се е увеличила "само" 10 пъти за същия период от време. Ако пък се направи сравнение за изчислителна мощ спрямо изразходвана енергия, то тогава напредъка изглежда още по-категоричен. Към момента на мен поне не ми е известно да има каквото и да е доказателство за някаква крайна изчислителна скорост, различно от общите ограничения на физиката.



Тема Re: Вселената като компютърна симулациянови [re: blood2]  
Автор xristogagov@Gmail.com-229 (пришълец)
Публикувано29.05.17 19:24



Как разбираш че вселената е компютър ?

(и нека да пребъде во веки веков само истината)


Тема Re: Вселената като компютърна симулациянови [re: xristogagov@Gmail.co]  
Автор blood2 ()
Публикувано29.05.17 21:32



Всичко е програмирано. Обектите са илюзорни, има само кодове и математика. Материята няма плътност, защото не е 3-D.

А това защо Вселената е компютър и защо е създадена от компютърен интелект, а не програмист.

Ама например, при игрите най-лесно се създава Random Map от компютъра. А моделите на света или съществата са взети и копирани с някакви подобрения и не са съвършенни и създадени от творец и Бог. Затова ги има и болестите, и съществата не са красиви.

Никой не би поддържал толкова време Вселената без подобрение на природните закони. А това означава, че Вселената е компютър.

Живота се развива, а Вселената и нейните закони, не.

Прекалено много е общото между програмирането и Вселената за да не е Вселената една компютърна игра.



Тема Re: Вселената като компютърна симулациянови [re: blood2]  
Автор klapaucius (robot)
Публикувано29.05.17 23:07



Няма начин да се докаже, че не живеем в симулация.
Ако допуснем, че живеем в симулация, но "добра" такава, която не може да бъде потвърдена или отхвърлена с вътрешни наблюдения, то в такъв слуай е напълно безразлично, дали сме в симулация или не.
Дори да допуснем, че живеем в "лош" вид симулация, която е възможно да бъде доказана, твоите писания не подкрепят подобна теза.

Докато част от нещата, които казваш, звучат разумно и макар да не могат да бъдат потвърдени, не могат да бъдат и отхвърлени, друга част са пълни брътвежи и противоречия, примерен списък с бози:


Когато системата се натовари с прекалено много обекти, FPS става по-малко и съответно се получава изкривяване в пространство-времето, както при компютърна игра.
- с нищо неподкрепено словоблудство

Цялото развитие на Човечеството е една симулация.
Затова няма смисъл в развитието, в това да се предвиди какво ще е то в бъдеще. - а в противен случай би имало? Каква е разликата, защо ако не е симулация да имаме смисъл, а ако е - да нямаме?
...
Защото това е компютърна игра, която е непредвидима и неподчиняваща се на законите на Вселената.
....
Отново и отново - хвърляне на неподкрепени твърдения. Дали е симулация или не - това не променя предвидимостта и откриваемостта на законите.



Тема Re: Вселената като компютърна симулациянови [re: klapaucius]  
Автор blood2 ()
Публикувано30.05.17 11:17



Гравитацията и изкривяването на пространство-времето и по-точно забавянето са защото, компютърната симулация не може да изчисли толкова бързо нещата, когато има прекалено много скупчени обекти. Ако не знаеш така е при компютърните игри като има прекалено много обекти, които се променят на едно място и FPS става по-малко.

Според квантовата теория, два обекта може да си взаимодействат мигновенно, ако са на няколко светлинни години един от друг. Вселената е прекалено голяма и скоростта на светлината е пределна, освен при елементарните частици, където има само математически изчисления и променливи. Но дори и там не може от едната част на Вселената кванти да си взаимодействат с други от другата част.

Това означава, че самата Вселена и компютъра, който я изгражда е голям. Толкова голям, че не може процесите в него да стават моментално, ами имат скоростта на светлината като предел за голямите обекти, а за малките като квантите, поради това, че са по-малки, могат да взаимодействат само на няколко светлинни години моментално. Това е достатъчно, защото съществата и хората няма как да изминат повече от няколко светлинни години, тоест хората са програмирани.

Според Дарвин само най-приспособените видове оцеляват. Обаче това е компютърна симулация и компютъра иска да използва множество модели. Затова само на Земята има милиони видове същества, а не само най-приспособимите. Ако само най-приспособимите същества оцеляваха, щеше да има най-много 10-20 вида растения и животни. Тоест нямаме Еволюция, а нарочно моделиране. Самите животни са командвани от компютър и затова нарочно не унищожават другите видове, за да има разнообразие и приспособимите видове не унищожават по-слабите.

При хората също нарочно всеки е уникален, и не се предават гените така, че да се получат еднакви хора. Защото има прекалено много разнообразие на модели, които компютъра иска да приложи. Това е същото както при Random Map генерирането, на компютърна програма.
Тоест, света се създава от компютър. А не от живот същество.

При симулацията, има точни правила, там няма вечен живот, няма го и Божественото и съществата принадлежат на компютърната програма.

Действителността е Божествена.

Този свят е направен от компютърна програма, а не програмист, защото
няма ъпгрейти, няма комуникация, няма игра онлайн, няма разясняване на съществата защо са създадени, няма проявления на божественото, няма добре направени и идеални неща, ами всичко е random.
Компютърните програми искат чрез създаване на прекалалено random модели да направят илюзията, че света има смисъл и е божествен, но всяко тяхно творение не е толкова съвършенно като на хората.



Тема Re: Вселената като компютърна симулациянови [re: blood2]  
Автор blood2 ()
Публикувано30.05.17 11:26



Въпрос за гении. А знаете ли защо живите в истинската Действителност са позволили и са направили компютри и програми, които да създават виртуални реалности. И то такива, че да създават голями Вселени и милиарди години.



Тема Re: Вселената като компютърна симулациянови [re: Alenadrow]  
Автор blood2 ()
Публикувано30.05.17 12:12



Зависи какво разбираш под компютър. Kато увеличат процесорите 10 пъти е нормално да са няколко пъти по-бързи.

Сравнение 2010 година има 7168 процесора най-бързият компютър. И е развивал 2.5 петафлопа.



През 2016 има 88128 процесора. И развива 10 петафлопа. С 10 пъти повече процесора е по-малко от 5 пъти по-бърз.


Редактирано от blood2 на 30.05.17 12:12.



Тема Re: Вселената като компютърна симулациянови [re: Alenadrow]  
Автор zaphod (мракобес)
Публикувано30.05.17 12:35



всъщност е долу горе така, честотите удариха 3 гигахерца преди 15тина години и там си спряха




NE SUTOR ULTRA CREPIDAM



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.