|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | (покажи всички)
Тема
|
Вселената като компютърна симулация
|
|
Автор |
blood2 () |
Публикувано | 29.05.17 13:32 |
|
Вселената е една компютърна симулация. Филм или компютърна игра.
В основата и е математиката и програмирането. Вселената е програмирана. Всеки отделен обект е програмиран да изпълнява дадени свойства, различните обекти имат понякога различни физични или химични свойства, но въпреки това има запазване на енергията, защото всичко е в общ логаритъм.
Когато системата се натовари с прекалено много обекти, FPS става по-малко и съответно се получава изкривяване в пространство-времето, както при компютърна игра.
Обектите нямат реална големина. Всеки от тях е съставен от по-малък обект, а най-малкият е съответно, няма го, както ги няма и голямите обекти. Най-малкият обект има най-проста програма и най-прости математически функции програмирани.
Всичко е математически свързано, има програмен код, защото всичко е компютърна симулация и компютърна игра. Затова няма как обектите да са сами за себе си самостоятелни, няма как да имат обем или пък енергия, а също така няма как eлементарните частици да са разположени някъде, защото не съществуват.
Квантовият компютър не съществува. Създаването на супер бързи компютри зацикли, вече не могат да направят по-бърз компютър с 1 процесор. Това е така, защото Вселената е едно симулация. Няма как в симулация да правиш безкрайни изчисления, а само програмираните в симулацията.
Цялото развитие на Човечеството е една симулация. Затова няма смисъл в развитието, в това да се предвиди какво ще е то в бъдеще. Защото това е компютърна игра, която е непредвидима и неподчиняваща се на законите на Вселената.
Изкуственият интелект не съществува, защото няма естествен такъв, а само програмен код и изпълнението на компютърна игра.
Няма как случайно да е създадена Вселената, физични закони на милиарди години, слънца, планети които се въртят около тях, химични елементи, живот, хора. И да се спазват физичните зависимости, ако това не е нагласено.
Вселената е нагласена компютърна игра. Има доста пророци в историята, които знаят бъдещето, защото знаят как някаква част от бъдещето е нагласена.
Остават още много неразкрити въпроси, на които в бъдеще науката ще отговори.
Как точно е създадена тази симулация на Вселена. От какво, от живи същества или машина. Каква е целта на Вселената.
Бихме могли да поспорим какъв е интелекта създал тази Вселена. Защото това е много интересно. Но това е за клуб Философия или Психология. Как е подредил програмният код, как е закодирал например големината на обектите, разположението и свойствата на Вселената, развитието на Цивилизациите, формата на обектите, предназначението им, свързаността им с математиката и още много интересни неща.
Това е бъдещето на науката. Да разбере поне малко какъв е интелекта и как и защо е направил Вселената такава каквато е. И защо е направена като компютърна игра.
| |
Тема
|
Re: Вселената като компютърна симулация
[re: blood2]
|
|
Автор |
Heoбoгoмил (ХЕРМАФРОДИТОЛОГ) |
Публикувано | 29.05.17 13:51 |
|
Протестирам!
Мафията почна с улавщини!
| |
Тема
|
Re: Вселената като компютърна симулация
[re: blood2]
|
|
Автор |
Alenadrow (старо куче) |
Публикувано | 29.05.17 17:07 |
|
Създаването на супер бързи компютри зацикли, вече не могат да направят по-бърз компютър с 1 процесор
Нито едно от тези две твърдения не е вярно. Към момента имаме суперкомпютри, които са около 100 пъти по-бързи от тези преди десетина години само. При микропроцесорите скоростта на изпълнение на една нишка се е увеличила "само" 10 пъти за същия период от време. Ако пък се направи сравнение за изчислителна мощ спрямо изразходвана енергия, то тогава напредъка изглежда още по-категоричен. Към момента на мен поне не ми е известно да има каквото и да е доказателство за някаква крайна изчислителна скорост, различно от общите ограничения на физиката.
| |
|
Как разбираш че вселената е компютър ?
(и нека да пребъде во веки веков само истината)
| |
|
Всичко е програмирано. Обектите са илюзорни, има само кодове и математика. Материята няма плътност, защото не е 3-D.
А това защо Вселената е компютър и защо е създадена от компютърен интелект, а не програмист.
Ама например, при игрите най-лесно се създава Random Map от компютъра. А моделите на света или съществата са взети и копирани с някакви подобрения и не са съвършенни и създадени от творец и Бог. Затова ги има и болестите, и съществата не са красиви.
Никой не би поддържал толкова време Вселената без подобрение на природните закони. А това означава, че Вселената е компютър.
Живота се развива, а Вселената и нейните закони, не.
Прекалено много е общото между програмирането и Вселената за да не е Вселената една компютърна игра.
| |
Тема
|
Re: Вселената като компютърна симулация
[re: blood2]
|
|
Автор |
klapaucius (robot) |
Публикувано | 29.05.17 23:07 |
|
Няма начин да се докаже, че не живеем в симулация.
Ако допуснем, че живеем в симулация, но "добра" такава, която не може да бъде потвърдена или отхвърлена с вътрешни наблюдения, то в такъв слуай е напълно безразлично, дали сме в симулация или не.
Дори да допуснем, че живеем в "лош" вид симулация, която е възможно да бъде доказана, твоите писания не подкрепят подобна теза.
Докато част от нещата, които казваш, звучат разумно и макар да не могат да бъдат потвърдени, не могат да бъдат и отхвърлени, друга част са пълни брътвежи и противоречия, примерен списък с бози:
Когато системата се натовари с прекалено много обекти, FPS става по-малко и съответно се получава изкривяване в пространство-времето, както при компютърна игра. - с нищо неподкрепено словоблудство
Цялото развитие на Човечеството е една симулация. Затова няма смисъл в развитието, в това да се предвиди какво ще е то в бъдеще. - а в противен случай би имало? Каква е разликата, защо ако не е симулация да имаме смисъл, а ако е - да нямаме?
...
Защото това е компютърна игра, която е непредвидима и неподчиняваща се на законите на Вселената.
....
Отново и отново - хвърляне на неподкрепени твърдения. Дали е симулация или не - това не променя предвидимостта и откриваемостта на законите.
| |
Тема
|
Re: Вселената като компютърна симулация
[re: klapaucius]
|
|
Автор |
blood2 () |
Публикувано | 30.05.17 11:17 |
|
Гравитацията и изкривяването на пространство-времето и по-точно забавянето са защото, компютърната симулация не може да изчисли толкова бързо нещата, когато има прекалено много скупчени обекти. Ако не знаеш така е при компютърните игри като има прекалено много обекти, които се променят на едно място и FPS става по-малко.
Според квантовата теория, два обекта може да си взаимодействат мигновенно, ако са на няколко светлинни години един от друг. Вселената е прекалено голяма и скоростта на светлината е пределна, освен при елементарните частици, където има само математически изчисления и променливи. Но дори и там не може от едната част на Вселената кванти да си взаимодействат с други от другата част.
Това означава, че самата Вселена и компютъра, който я изгражда е голям. Толкова голям, че не може процесите в него да стават моментално, ами имат скоростта на светлината като предел за голямите обекти, а за малките като квантите, поради това, че са по-малки, могат да взаимодействат само на няколко светлинни години моментално. Това е достатъчно, защото съществата и хората няма как да изминат повече от няколко светлинни години, тоест хората са програмирани.
Според Дарвин само най-приспособените видове оцеляват. Обаче това е компютърна симулация и компютъра иска да използва множество модели. Затова само на Земята има милиони видове същества, а не само най-приспособимите. Ако само най-приспособимите същества оцеляваха, щеше да има най-много 10-20 вида растения и животни. Тоест нямаме Еволюция, а нарочно моделиране. Самите животни са командвани от компютър и затова нарочно не унищожават другите видове, за да има разнообразие и приспособимите видове не унищожават по-слабите.
При хората също нарочно всеки е уникален, и не се предават гените така, че да се получат еднакви хора. Защото има прекалено много разнообразие на модели, които компютъра иска да приложи. Това е същото както при Random Map генерирането, на компютърна програма.
Тоест, света се създава от компютър. А не от живот същество.
При симулацията, има точни правила, там няма вечен живот, няма го и Божественото и съществата принадлежат на компютърната програма.
Действителността е Божествена.
Този свят е направен от компютърна програма, а не програмист, защото
няма ъпгрейти, няма комуникация, няма игра онлайн, няма разясняване на съществата защо са създадени, няма проявления на божественото, няма добре направени и идеални неща, ами всичко е random.
Компютърните програми искат чрез създаване на прекалалено random модели да направят илюзията, че света има смисъл и е божествен, но всяко тяхно творение не е толкова съвършенно като на хората.
| |
Тема
|
Re: Вселената като компютърна симулация
[re: blood2]
|
|
Автор |
blood2 () |
Публикувано | 30.05.17 11:26 |
|
Въпрос за гении. А знаете ли защо живите в истинската Действителност са позволили и са направили компютри и програми, които да създават виртуални реалности. И то такива, че да създават голями Вселени и милиарди години.
| |
Тема
|
Re: Вселената като компютърна симулация
[re: Alenadrow]
|
|
Автор |
blood2 () |
Публикувано | 30.05.17 12:12 |
|
Зависи какво разбираш под компютър. Kато увеличат процесорите 10 пъти е нормално да са няколко пъти по-бързи.
Сравнение 2010 година има 7168 процесора най-бързият компютър. И е развивал 2.5 петафлопа.
През 2016 има 88128 процесора. И развива 10 петафлопа. С 10 пъти повече процесора е по-малко от 5 пъти по-бърз.
Редактирано от blood2 на 30.05.17 12:12.
| |
Тема
|
Re: Вселената като компютърна симулация
[re: Alenadrow]
|
|
Автор |
zaphod (мракобес) |
Публикувано | 30.05.17 12:35 |
|
всъщност е долу горе така, честотите удариха 3 гигахерца преди 15тина години и там си спряха
NE SUTOR ULTRA CREPIDAM
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | (покажи всички)
|
|
|