|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
"Даже если они традиционно или ошибочно называются «коэффициент полезного действия», они могут иметь другие свойства, в частности, превышать 100 %."
И какво искаш да ми кажеш, Че нещо друго (което не е КПД), може да има стойности над 100%? Ми нали от начало това ти повтарям - не КПД, а нещо друго има такива стойности , и то се нарича "ефективност" и има съвсем друго определение и същност.
Ха добрутро!
"Традиционно за ефективността на добиването на двигателна сила се използва "кпд"!!!"
Може за някой и традиционно да е, но не е коректно. От такива традиции на разни недоучили им се размътва главата и почват да си фантазират глупости. Така че нека традиционно си наричаме КПД това дето е по дефиниция за КПД. За да се разбираме за какво става дума. Съответно ефективността - ефктивност. И всичко си идва на мястото.
Добре е късметът да ти се усмихва, но не е добре като почне да ти се хили!
| |
|
Аде недей да фабрикуваш нови правила!
Като събереш руските и западните физико-конспиралници на конференция, можеш да им налагаш дивотиите си.
Засега за генерирането на двигателна сила ползваме "кпд". Съответно има свръхединично кпд. На теб не би ти се искало да се знае, камо ли да се ползва от "плебеите".
Ама ти "ефективност" ли ще си му викаш?
| |
|
Добивайки двигателна сила от околна топлина, може неколкократно да преобразуваш една и съща топлинна енергия. Така е и при COPа на климатиците. Сходно е и с рекуперирането при електродвигатели.
богомиле, какво е това рекупериране на електродвигателите, и как е възможно повишаването на кпдето при тях, те не са топлинни машини че да ползваш околната температура ?????
(и нека да пребъде во веки веков само истината)
| |
|
При тях не се възвръща хаотичната микрокинематика, а просто връщат енергията при спиране. Това е условно казано като "кпд". Да се знае, че возилата ползват на 100% заложената им електроенергия и са добра база за сравнение за възможностите на детандерните двигатели на бензинови и др. пари.
А Герон е съучастник, скриващ мотиви за престъпления в убийствата на Том Огъл, Рудолф Дизел и мн. други.
| |
|
"... е съучастник, скриващ мотиви за престъпления в убийствата на ..."
Крайно време е за хапчетата, приятелю!
| |
|
Ти също си в КЮПА!
| |
|
Аз съм дребна риба - Гери да му мисли!
| |
|
"Засега за генерирането на двигателна сила ползваме "кпд". "
И кому е нужно това насилствено объркване на понятията, освен за прокарване на някакви глупави и объркани идеи? Дали плебеите ще са ти благодарни, като го осъзнаят?
Добре е късметът да ти се усмихва, но не е добре като почне да ти се хили!
| |
Тема
|
Re: Не клинчи, Героне!
[re: Alenadrow]
|
|
Автор |
Герисъм (корав оптимист) |
Публикувано | 17.08.16 09:08 |
|
Безвъзвратно е пропуснал момента да започне с хапчета... Сега може само с електрошокова терапия.
Добре е късметът да ти се усмихва, но не е добре като почне да ти се хили!
| |
Тема
|
Re: Ел.двигателят - интегратор работа за возила:
[re: PekoHcTpykTop]
|
|
Автор |
zaphod (мракобес) |
Публикувано | 17.08.16 09:44 |
|
не, не клони към 100, клони към
самата енергия за сгъстяване не е проблем, защото тя е "реактивна", демек дадена на заем, после си я земаш обратно при разширяването. за да стигнеш лимита на кпд на буталния двигател трябват две неща:
- топлоизолирани стени на цилиндъра и буталото, за да не се охлажда газа по друг начин освен от разширението
- достатъчно голям ход на буталото, до точката където газовете ще спрат да се разширяват.
нормалния двигател много ясно не може чак толкова голям ход да има щото ще стане обемист и затова газовете се освобождават още под налягане, нито пък изолацията на стените да е много добра, щото металите не се славят като добри изолатори :)
NE SUTOR ULTRA CREPIDAM
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
|
|