|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Сериозно проблемче - 2000 тона
|
|
Автор |
Well (Сянката Му) |
Публикувано | 26.11.09 01:35 |
|
За камъни иде реч.
Здравейте първо, отдавна не съм идвал насам. Сега се сблъсках със загадката на далечното ни минало - от преди 12 000 години. Шепа руски учени са решили да се разходят с камери из Перу, Боливия, Мексико и Египет. Заснели са уникални неща. Неща, от които на един сериозен учен му настръхват косите. Защото на филма се вижда истината. А тя е - каменни и гранитни блокове с тегло стотици, дори хиляди тонове, изрязани и напаснати помежду си с точност едва ли не до микрони, лист хартия не може да се пъхне между тях. Това просто не можем да сторим. А е на възраст 12 000 години. Най-мощните ни кранове вдигат до 200 тона. И няма начин да срежем гранитен блок по начина, по който те са го правили.
Ето един от филмите, другите лесно ще си ги намерите където е и този.
Не искам да ми обясните как става. Аз съм инженер механик и физик. Ясно ми е че не владеем метода. Дори и плазмено рязане ( нов метод ) на гранит не обяснява постигнатото. Но вижте за какво става дума. Много ми беше полезно да се убедя в съществуването на Земята на цивилизация, чийто технологии са били по-напред от нашите днес още преди 12 000 години. Не да го чуя, не да вярвам, а да се убедя. Защото филма не е подправен. А и се връзва с много други аспекти на живота.
| |
Тема
|
извънземни ще да са
[re: Well]
|
|
Автор |
zaphod (мракобес) |
Публикувано | 26.11.09 08:52 |
|
разбира се че няма друг начин, а и руските учени са си извоювали световна слава на най-стабилни и достоверни източници. не ни остава нищо друго, освен с нетърпение да чакаме момента когато извънземните ще се намесят решително и ще въздадат строго но справедливо наказание на самозабравилите се паразити пиещи кръвчицата на майка гея. дойди 2012 година, дойди!
NE SUTOR ULTRA CREPIDAM
| |
Тема
|
Re: Сериозно проблемче - 2000 тона
|
|
Автор |
Пaньo Дoнeв (пират) |